AKHIRNYA..

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia...

Fuhh~~ Lega sangat!! Tiada kata yang bley ku gambarkan betapa aku sungguh lemah jantung antara jam 8 hingga jam 10 tadik.. Akhirnya.. Semua selamat ku gagahi bersama rakan penyampai Dj Sofea hari ini.. Untuk pertama kalinya kami muncul di hadapan anda menerusi saluran 180 (Astro) TVi.. Alhamdulillah.. Syukur sangat semuanya mampu ku jalani dengan sempurna walaupun macam ada jak yang kurang.. Ngeee..

Semalam, susah sangat nat tidor.. Jam 1.30 pagi baru leh lelapkan mata.. Ntah lah.. Risau pasal TVi tak jugak.. Hurmm.. Lepas tuh, dalam jam 3 tersedar lagik.. Jam 5 pagi, tersedar sekali lagik.. Lepas tu susah dah nak tutup mata.. Ntah mana silapnyer.. Mungkin sebab petang semalam aku dah fullblast tidow kot.. Ngeee... Apa yang pasti, aku sangat bahagia sebab aku ditemani dengan sms dari si Kazen.. Hihihihi.. Tak boley tido, so bacer apa yang dah di send dan apa yang di recieved lor.. Malas nak ganggu konsentrasi dia tengok bolaaa.. :)

Buka ja lappy, lepas sign in FB terus aku bukak blog si sepupu.. Aku kan pembacer setia blog dier.. Kang, kalu dia tak update entry memang aku raser nak call jer dia suh update.. Hihihi.. Entry baru dia kali ni ader gak sentuh pasal aku.. Tetiber aku raser bersalah gak.. Rupenyer dia puji2 aku tu ada niat.. Dan for sure dia ikhlas.. Huhuhu.. Maafkan aku sepupu.. So, from now on... U bebas nak puji or kutuk aku.. Sebab aku suker kawan ngan ko.. Ko sorang yang berterus terang.. Just love it.. Ok sepupu.. Sekarang ni, u jangan lah memalu puji i k.. Dengan berbesar hati.. Hihihiii.. Tak sabar nak tunggu pujian yang seterusnya.. Hohoho.. Jangan gi tau Kazen aku mintak puji dari ko ar.. Xoxoxox

Semalam gak aku cuci baju yang bertan2 tuh.. Cuci tangan okey.. Mesin basuh kat umah tu boleh spin jer.. Cuci ndak bulih.. Aisshhh.. Takper.. Boleh keluarkan tenaga kan.. Semalam gak aku mau makan meggie.. Tapi nda jadi.. Sebab aku teringat ngan kata Kazen.. Sekali dah try, confirm lepas ni nak lagi.. Walaupun sebenarnya sebelum ni aku pencinta maggie.. Huhuhu.. Kalau 2 bungkus tu memang aku leh abiskan sendiri.. Tapi skung tidak lagi... :) So makan nasik putih ngan ikan Sardin jew.. Lepas makan, tengok tv.. Cerita Cerekarama di tv3 tuh.. Hebat gak.. Lakonan Aqasha.. Aku tengok dorang cool jer depan kamera.. Aku macam mana lax?? Cool ker HOT?? Hahaha :P

Daripada maklum balas kawan2 dan rakan2 FB, Alhamdulillah.. Sumer kata best.. Penerbit pun puas hati gak.. Yang penting, lepas kami abis bersiaran langsung tuh, diew terus offer nak belanja makan.. Aku memang pantang kalu orang ajak makan.. Nak2 lagi kene belanja!! Haha.. Relax jew aku bukak baju kadazan dusun tuh depan Dj Sofea.. Exited sangat!! Badan kerempeng.. Tukar baju, cuci make-up dan jalann.. Tak jauh pun, di sebelah opiz jew... Aku order Laksa... Lamaaa tak makan.. Dulu di Tawau, selalu makan dengan kawan sekerja.. Dan skung, kalu mengidam, aku tau mana tempat nak carik itu Laksa Pineng.. :)

Kotobian Tadau Tagazo Do Ka'amatan ^_^

Alamak!! Tetiber luper nak Bluetooth gambar ngan Dj Sofea.. So, tak dapat arr upload picture.. Kang kalu dah Bluetooh nanti, aku upload lah arr.. Apa yang dapat aku simpulkan, aku malu dengan camera.. Sebab camera tu jahat.. Aku suka ngan Sofea.. Sebab dia pun celopar macam aku gak.. Aku berterima kasih pada semua atas sokongan yang diberikan.. Dan Special thankz utk Sepupu dan Kazen yang selalu memberikan semangat dan keceriaan.. Dan yang terakhir, Aku Rindu Mau Balik Tawau!!! Kotobian Tadau Tagazo Do Ka'amatan .. My Name Is SAAT :)

No comments: