AKU INSAN BIASA

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia...

Olaa.. Rindunyaaa bah!! Huhuhuhu.. Ari ni aku datang opiz. Tu pasal leh update entry tuh.. Ngee.. Hari ini aku duty pagi.. Awal pagi dah gi opis.. Letih badan bermain badminton masih terasa lagik. Tapi tak leh salahkan sapa2.. Sebab aku sendiri yang nak main.. Yang penting PUAS!! Huhuhuhu.. Malam tuh, ada kejadian sedih menimpa aku. Tapi, skung dah ok dah.. Thankz kerana memahami..

Anyway, aku letih sangat nih.. Baru jer abes raptai untuk siaran Tv-i esok.. Kalau yang berkelapangan tuh, jangan lupa tune ke channel 180 (astro) bermula jam 9 pagi hingga 10 pagi okies.. Aku ngan kawan aku, Dj Sofea akan memunculkan diri kami untuk pertama kalinya.. Hihihihihi...

Best Pwendz Poreber.. LOL

Berkenaan tajuk hari ini, Aku Insan Biasa. Terasa nak menulis bila seorang kawan asyik memuji aku ja.. Malu dowh.. Dan aku rasa pujian yang diberikan itu tidak layak untuk aku.. Ahh.. Sedar diri dong Saat.. Pujiannya itu sungguh berlebihan. Sedangkan dia belum pernah berjumpa dengan aku lagik.. Uhuhuhu.. Ini membuautkan aku bertambah malu.. Bagaimana kalau nanti dia berjumpa dengan aku?? Dan dia melihat sifat ku yang sebenar?? OMG!! Ndak sanggup aku melukakan hatinya.. Sedangkan skung ni pun, dia selalu sakit hati sebab aku.. Tapi kenapa erk?? Dia sayik cerita pasal kebaikan aku jer.. Tapi tidak kutuk aku.. Sebab aku dah buat dia nagis banyak kali.. Uhuhuhu.. Ohh.. WonderPet.. Ko dah cukup sabar menjadi kawan aku.. Kod ah cukup tabah menjadi kawan aku.. Dan ko adalah yang paling baik yang pernah jadik kawan aku.. Sebab, selama ni, kawana ku selalu buang aku sebab aku ni jahat lorr.. Especially suke kasi sakit hati.. Even kejadian yang dimaksudkan bukan atas kawalan aku.. Thankz for being my pwendz dear.. And thankz too sebab bagi pujian yang sangat2 besoo.. Harap2 selepas ni ko jangan letak harapan sebegitu tinggi lagik.. Kang kawan2 ko jeles lax.. Hihihi :P

Esok adalah hari yang cukup mendebarkan.. Ntah kenapa aku rasa takut sangat.. Tapi yang pasti, aku berdebar-debar.. Wish me luck ya kengkawan.. Sekali lahgi, jangan lupa, jam 9 sampai jam 10 esok.. SECARA LANGSUNG dari Sabah.Fm ke saluran TV-i (Saluran 180 Astro) Menerusi program i-Bagus Bah... Aku perlukan sokongan dan komen anda.. Esok aku akan pakai baju tradisional kaum Kadazan Dusun.. For the first tyme..

Okeylah.. Pendek jer entry hari ni kan.. Tak larat dah nak menulis.. Kepala ni asyik teringat ngan bantal kat umah tu jer.. My Name Is SAAT :)

No comments: