TERUJA YANG TERAMAT!!

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia...

Ndak tau mau cakap apa.. Sangat gembira yang tidak terkata meskipun rasa berat hati untuk terima.. Thankz to Dr. Morusmaal atas kesudian dia memberikan aku Set Bermain Badminton. Langsung tidak pernah terfikir akan mendapat sesuatu daripada beliau.

Nak dijadikan cerita, beliau ni merupakan seorang artis yang mula bertapak dalam industri sejak 2010 yang lalu. Telah menerbitkan sebuah album yang berjudul 'Oh Ibu & Ayah' yang dilengkapkan dengan 10 buah lagu ciptaan dan nyanyian beliau. Antara lagu yang sering dimainkan di corong-corong radio adalah Oh Ayah & Ibu, Pelangi Indah, Jasa Guru, Turun Padang dan banyak lagi.. Kebanyakan lagu beliau berkonsepkan kekeluargaan dan bertujuan untuk memberi nasihat.

"Berikanlah Kasih, sesuci murni,
Agar kita juga disayangi,
Tiadalah rugi,
Hindari hasad dengki,
Bahagia hingga hingga akhir nanti,
Redhakanlah, Sayangilah"
MorusMaal
Mesti u olz nak tengok set tu kan?? Haaaa.. Ni hah..

Menurut kawan aku, Harga set ni melebihi RM5++!!! Oh..
Aku memang tak mampuu..
Thankz a lot to Dr atas hadiah yang cukup berharga ini. Aku sangat teruja.. Dan sesuatu yang menarik kerana malam ini aku juga akan bermain badminton.. Tapi, tahukah kamu, aku sebenarnya berat hati untuk menerima hadiah ini. Kamu tengok lah harganya tuh kan.. OMG!! Aku tau, dia memberikan semua ini dengan ikhlas hati.. Namun, apa yang harus ku berikan?? OMG!!! Malunyaaa... Apapun, credit tu Aziyan Gie sebab mengasitau Dr yang aku suka putar lagu "Oh Ibu & Ayah" masa aku bertugas di Tawau dulu.. Ngeeee .. My Name Is SAAT :)

No comments: