BIKIN PANAS SUNGGUH!!!

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Baccat!! Panas!! Memang bikin panas.. Benci betol ngan gaya sesetengah jurujual yang hanya memikirkan keuntungan tetapi tidak kebajikan pengguna.. Adoi.. Macam ku mau limpar ja ni broadband terus pegi muka dia.. Nasib baik cantik woo.. Huh!! Kemarin, masa aku beli bukan main bersopan santun lagik.. Lepas tuh siap membanding2 perkhidmatan broadband yang ada.. Memang aku setuju lah kan.. Thatz why aku melanggan beli di booth ko.. Kalu tidak, confirm aku pegi booth lain..

Dek kerana sunyi yang terlampau sunyi di rumah, aku memutuskan untuk melanggan pakej broadband.. Aku amik yang murah ja.. Sebab aku cuma nak update blog dan buka FB ja pun.. Lagipun, aku banyak meluangkan masa di Ofice.. Its not neseccery actually.. Cuma, kebosanan yang melampau punya pasal.. Masa beli janji 1 jam bulih siap.. So, aku say YES. Sebab aku dah janji dengan kazen untuk buka balik blog ini.. Ahh.. sekalinya aku try on, ndak dapat guna. Aku try call penjual tuh.. DIa cakap tak dapat buat hari ini. Sebab diorang terlalu bz. Banyak sangat borang.. Ok.. Aku manusia biasa yang sentiasa memberi peluang..

Hari ini, jam 6 petang, aku try guna lagi.. Owhh!! Alangkah terkesimanya aku bila itu broadband masih belum daftar.. Off Line konok.. Aishh.. Bikin panas betul.. AKu sms beliau yang dimaksudkan. Jika bisuk sebelum tengahari broadband ini masih belum boley guna, aku akan kasi balik pada ko.. Aku bukan mengugut.. Aku cuma mau ko tepati janji.. Dan aku pun akan tepati janji aku jikalau benda canggih ni masih belum boley guna..  Lagipun, ko cakap, kalau dalam tempoh 7 hari aku ndak puas hati, aku boleh kasi balik dan Jaminan Wang di kembalikan itu masih valid kan?? SO, just wait and see lorr.. Ahh!! Ndak jadi program aku.. My Name Is SAAT :-x

No comments: