TERIMA KASIH

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Wewettttttt.. Rindu erk?? Hahaha.. Maaf lah kepada sesiapa yang menjadi silent reader aku ni kan.. Tetiba aku ndak bermaya untuk membaca dan mengupdate blog.. Windu owh.. Yang pasti, semua yang terjadi banyak mengajar aku erti kehidupan.. Thankz kepada kawan2 yang memberikan kata2 perangsang dan motivasi untuk aku membangkitkan semula semangat yang semakin pudar..

Banyak yang aku belajar.. Dan banyak yang buat aku sedar.. Tapi yang pasti, aku tidak menyesal dengan semua yang aku buat.. Sebab semua pun banyak buat aku berfikir.. Aku amat berterima kasih kepada kawan aku di opiz.. Dan kawan aku yang jauh di mata tapi dekat di hati.. Si Sepupu dan Si Kazen.. Terima Kasih atas sokongan anda! Itu buat aku bertambah sayang sama kamu berdua.. Uhuhuhu

Akibat hal yang kecil tapi cuba di besar2kan, aku telah menerima mesej inbox dari seseorang. Tujuannya bukan untuk mencari gaduh. Segalanya untuk meleraikan sesuatu kekusutan yang berlaku.. Alhamdulillah.. Ianya kini telah berakhir.. Dan 'gab' yang ditakuti kini telah wujud antara kami.. Ahh.. Malas nak fikir.. Sebab 'gab' ini akan pandai runtuh dengan sendirinya juga nanti.. Anyway, thankz atas kefahaman dan kemaafan anda :)

Di rumah, aku sendirian saja.. Banyak masa di habiskan dengan memikirkan sesuatu yang tidak pasti.. Sehingga lewat malam.. Thankz sebab si Kazen banyak menasihati aku.. Oh, sesungguhnya aku seorang anak yang sedang merindui kedua orang tua dan adik2 ku. Aku perlukan kekuatan daripada mereka.. Dan sesungguhnya aku sangat susah untuk tido pada malam itu.. Bantal basah lor.. Hihihihi

Esok, untuk kali pertama aku akan bergerak ke Kuala Penyu.. First tyme aku pegi tempat tuh.. Jauh banget.. Driver lax bawa keta macam sakit perot.. Ahh.. Pertama kali jugak aku mabuk menaiki kereta.. So, aku try untuk bertenang.. Tutup mata sekejap.. Tidow2 ayam... Nak upload gambar di Kuala Penyu lor.. Tapi lom transfer ke lappy.. So tunggu lah arr :) My Name Is SAAT :)


No comments: