BILA HATI DISELUBUNGI KEBENCIAN

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia...

Ntah mengapa ada segelintir manusia yang suka mencari pasal pada manusia yang telah dimusuhi.. Iya!! Aku adalah orang yang telah dimusuhi oleh seseorang yang pernah aku anggap sebagai kawan dan abang.. Puncanya bermula dari seorang insan yang kini aku anggap sebagai kawan.. 

Sehingga kini aku masih berpegang kepada kata2 aku kepada dia.. "Abang ni kan, kalau baik, baikkkk betul, tapi kalau jahat, sumpah!! Setan pun kalah" dan ungkapan itu sedang menghantui aku hari demi hari. Aku ndak tau apa motif dia menanya pasal aku kepada orang yang aku sayang. Dan aku ndak sangka, orang yang aku sayang itu pulak dalam diam berhubung dengan dia. yes!! Aku sangat kecewa.. Menggeletar seluruh tubuh ketika aku mengetahui hal ini. Sebelum ini, kawan baik aku yang jauh mula di serang. tapi aku berjaya mematahkan serangannya. Dan pada masa yang sama, aku berdoa semoga dia dan sayang aku tu ndak berhubung. Siapa sangka, apa yang aku harapkan meleset sama sekali..

Argh!! Mood aku sungguh hanjeng sekarang ini. Aku ndak tau apa yang aku buat. Terasa macam semua langkah aku sedang di perhatikan oleh mata jahat dia. Aku cukup kenal dengan orang itu. Dan ada segelintir kawan aku yang cukup paham dengan perangai dia. Aziyan Gie Wahab, Cik Pit.. Mereka adalah orang yang pernah menjadi mangsa. Dan kini, giliran aku. yang peliknya, dia sanggup menjilat semula ludah yang telah dicalit di atas tahi babi untuk ditelannya semula. Nampak sangat dia ada motif kan?? Urghh!!

Dulu, masa kami pergi ke Filipina, seorang dari kami telah melakukan aktiviti yang tidak elok dilakukan oleh golongan seperti dia. Dan, kejadian itu sempat di rakam menerusi gambar. Dan, bila mereka bermusuhan, gambar itu dijadikan sebagai bahan ugutan.. Aku?? Owh!! Aku memang dah berhati2 dalam segala hal. Sebab aku sangat melindungi maruah keluarga aku. Walaupun mereka cuba untuk membogelkan aku, namun aku berusaha untuk melindungi kehormatan diri aku. Keadaannya seperti bergurau, namun ia melibatkan juru kamera.. Alhamdulillah, hanya gambar separuh bogel jak yang berjaya di tangkap.. Dan sangat bersyukur kerana aku mempunyai perangai yang suka mendelet gambar dan aku berjaya. Namun, aku tidak yakin kalau semua gambar telah aku delet.

Aku sungguh tertekan masa ini. Perkara yang telah berlaku kepada aku beberapa bulan lalu akan berulang.. bermula dari aku yang cuba untuk mengelakkan sayang aku daripada terjebak dengan cinta seorang yang gila sex. Bodoh!! Mulut longkang!! Tapi aku masih profesional.. Aku mau tengok sampai bila ko akan simpan rahsia ini. Nampak sangat ko ndak boleh di percaya.. Aku tidak akan buang ko sebagai kawan aku.. Tapi, minta maaf, ko tiada dalam list sahabat aku!! Dan untuk makluman, LANGSUNG TAK PERNAH MASUK pun!!! Bodokkkk~~~

Fuh~~ Maaf kalau kelancangan aku dalam blog ini menyentuh sensitiviti kamu. Tapi, inilah perasaan yang aku rasa sekarang. Sangat pukimakk!! Kepada Yang Berbahagia Encik Mohd Zafrin Nordin, Terima kasih atas segalanya selama ini. Kamu telah memadamkan semangat aku untuk terus mencari kemaafan dalam diri kamu untuk aku. Dan untuk makluman, segala kegembiraan dan kebahagiaan yang telah kita semai bersama kawan2 yang lain telah kamu padam dengan begitu sempurna.. Tahniah atas usaha kamu dan semoga berjaya!! My name Is SAAT

No comments: