DADA KU SEBAK

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Hye.. AKu cuma nak bagitau korang, bahawasanya aku sedang sedih di saat aku menaip entry ini.. Ntah bagaimana nak mulaka.. Dan bagaimana aku nak terangkan.. Sebab aku sendiri tidak tahu, apa punca aku bersedih ni.. Tiba2 jer dada aku terasa sangat sebak.. Uhuhuhu.. Lama tak nampak muker mak kot.. Atau, aku dah masuk ke bulan Jun.. Bulan kelahiran ku.. Huh.. Kenapa aku tak pernah rasa sedih ini sepanjang bulan Jun yang lepas?? Hurmmm..

Cerita pasal Jun, Yups.. Aku bakal menyambut hari lahir pada 22 jun nanti.. Aku ndak suka sambut Hari Jadi.. Sebab aku dah di didik dari kecik bahawa kami tidak mampu untuk celebrate.. Cuma sejak dua menjak aku dah beso ni kan.. Baru lah ada kawan2 aku yang celebrate.. Antaranya Kak Zee.. Dj di Tawau.fm.. Juga Abg Zhafrin dan si Mai.. Dorang yang last celebrate birthday aku.. Masa tu aku ingat lagi.. Aku terpaksa.. Sebab dorang dah sediakan segalanya.. Takkan aku nak kecewakan hati kawan kan.. Uhukk.. AKu sekadar tiup lilin.. SIyes.. Masa tuh aku jadi seorang yang tiada perasaan..

Sepenuh Hatiku kini kau takluki..

Semalam, KAWAN aku sms.. dia cakap nak bagik aku adiah.. Even aku dah cakap aku tak nak.. Takper lah, dia dah beriya2 sangat nak bagik.. Malah dah beli pun.. Aku dapat agak apa yang bakal aku dapat.. Sebab dia mintak saiz.. Hihihihi.. Badan aku ni tak lah berketol2.. Tak jugak berotot.. AKu ni sangatlah kurus.. Aku pakai baju saiz S jer.. Banyak kat umah tuh.. Kalau pakai baju saiz L.. Kompom macam karong guni.. Hihihihihihi.. Katenyer sebelum 22 Jun bende tu sampai.. Ah.. Tetiber aku dah rasa menyusahkan mereka.. Anyway, walau apapun ia, aku janji, aku akan jaga barang tuh yea.. Sebelum tuh, KAWAN aku tu cakap, aku nak aper?? Aku cakap aku nak Pelokan dari dua orang kawan yang aku sayang.. Dan, dia tersembor minuman dier masa dia bace sms aku tuh.. Hahaha.. Kiut tak dier?? NGeeee..

Nah.. Amik laa.. Tapi, tolong jaga lek lok k ^_^

Ahh!! Rindunya bah aku sama mereka tuh.. Hihihi.. Dan yang pasti, ada sesuatu yang buatkan aku tersenyum gembira hari ini.. Sangat gembira.. Sebab aku tahu, dia sayang aku.. Dan kesedihan aku mengatasi kegembiraan itu.. Kamu tau apa?? Aku risau kalau dia sekali lagi akan pergi jauh dari aku.. Bagaimana agaknya keadaan aku pada ketika itu?? My Name Is SAAT :(

No comments: