PRITTTTTTT!!!!!!

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Hai korang.. Sihat kah kamu?? Harap2 sihat lah kan.. Ini hari aku sungguh mengantuk.. Macam tidur ndak cukup.. Jadi aku merayau2 ja di bandar hari ini.. Uhuhuhu.. Makan-makan dan minum-minum.. Lepas tu tinguk wayang.. Kung Fu Panda 2.. First tyme aku tinguk wayang tengahari buta.. Hihihihi..

Sapa yang sedih.. Aku sarankan korang tengok!

Beli Coke dan Pop Corn.. Ndak banyak orang dalam tuh.. Nasib baik aku bawa extra t-Shirt dalam keta. So, aku seperti anak muda yang hidup tanpa pekerjaan.. KETAWAAAAAAAAA jak aku dalam tuh.. Aku ndak peduli sudah sama orang.. Sebab aku tau, dorang pun memang ndak peduli sama aku kan.. Keluar ja dari Growball tuh, aku gi food court.. Banyak orang makan.. Terasa tidak berselera.. Ah!! ABC.. Yummy.. Makan lagi.. HIhihihihi...

Jenjalan sampai kaki penat.. Duduk di tepi tangga sambil tengok orang lalu lalang.. Bahagia ja tengok dorang senyum.. Berpasangan sejoli.. Eh.. Dorang ni teda masalah ker?? Sama lah ngan aku.. Aku mana ada masalah.. Cuma aku jak ni yang berrmasalah.. Huwahuwahuwaa... Alamakk!! Hujan..

Masuk dalam keta, tuko baju dalam keta.. Semuanya berlangsung di tepi laut dekat Sutera Harbour.. Termenung jap dalam keta.. Hujan lebat lah.. Huhrmmmmmmmmm.. My Name Is SAAT

No comments: