GING BUBUT LAST

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia.. 

Wink~~~ Wink~~ Wink!!~~~ Sungguh penat hari ini.. Hujung minggu juga aku kerja.. Pagi ni bangun lewat.. Jam 5 baru tersedar.. Punya lajuuuu aku bersiap.. Nasib baek jam sampai opiz sebelum jam 6 pagi.. Uhuhu.. Jauh bha rumah ku ni ngan opiz.. Ndak macam di Tawau hari tuh.. Jam 6.45 duty.. Jam 6.30 baru gerak pi opiz.. HUhuhuhu..

Semalam punya cerita, aku balik awal.. Sambil singgah di Mall.. Beli barang keperluan rumah.. Bajet sebulan punya.. Lepas tuh aku drive balik umah.. Tengah drive tuh terima sms dari si Kazen. Sambil drive sambil sms.. Bahagia punya pasal.. Miss dia bah.. Sebab malam sebelum tuh dia ignore aku kan.. Dia ckp dia di umah si sepupu.. Tengah temankan si sepupu buat kek.. Tahniah sepupu.. U memang amaizing.. Cute jer cake tuh.. Pandai sang Kazen hias erk.. Hahaha.. Smarties Mian jadik mangse.. Maafkan cayang uncle saat erkk Mian.. :P

Duty hari Ahad. Macam biasa.. Awal abes.. Jam 9 kan dah adew slot Tv-i .. So, we olz rehat lah.. Sambil2 tuh, aku bukak FB dan Blog si Sepupu.. Wahh.. Ndak lama jadi chef terkenal la u ni.. Hihihi.. Nak jugak try buat.. Tapi, kat umah i teda oven lorr..

Aku kelihatan Gemoxx!! Tak suka arr!!
Me > Dj Lai > Bapa Pengantin > Dj Saitoh > Dj Hani > Ibu Pengantin

Jam 10, aku masuk opiz. Siapkan Automasi.. Lepas tuh aku ndak tahan.. Mata aku mintak tolong.. Arghh!! Tidow jap.. Selambe je aku berbaring di sofa opiz.. Dah takdew orang kan.. Hahaha.. Jam 12 gitu baru bangun.. Nak gerak pegi Ging Bubut lax.. Dj Saito, Dj Hani, Dj Lai.. Kali ini kami gerak gi Papar lax.. Kampung Bundusan. Adew orang kawen.. Lepas makan, bagi adiah, kami pun balik.. Fuhh.. Perjalanan sedikit mencabar.. Sebab aku drive.. Ndak biasa drive kereta Auto bah.. Hujan lagik.. Alhamdulillah.. Semua selamat.. Dan aku agak bencik.. Sebab aku sorang ja yang pakai baju Ging Bubut.. Durang semua pakai baju Glemour!! Ahh.. Kalau ku tau dari awal.. Ndak payah ku pakai baju ni.. Sebab baju ini membuatkan aku kelihatan lebih gemoxx dari biasa.. Tak Nakkkk!! Dan yang pasti, Ging Bubut ni dah yang last punyer.. Sebab contract ngan Produa akan tamat pada 9 June ini.. So, lepas ni, kalau teda sambungan kontrak.. Ging Bubut akan tidor2 dulu.. Huwahuwa..

Semalam dan hari ini.. Sangat membahagiakan aku.. Sampai aku ndak sedar aku sedang tidor depan TV kecik aku tuh.. Jam 2 pagik baru tutup sumer pintu dan tingkap.. Huhuhu.. Bahagia bila aku dapat sms yang aku rasa paling ikhlas yang pernah aku terima dari si Kazen.. Dan ada satu keputusan yang kami buat.. Nak tau?? Kalau aku ngan si Kazen bukan lagi couple.. Dia nak jugak jadik kawan aku.. Aku tak boleh ar kehilangan dia.. DIa ni baek sangat.. Ntah arr.. Mungkin sebab aku ni cepat sangat jatuh cinta kot.. Tapi, yang pasti aku bukan jatuh cinta dengan muka, harta atau apa2 yang dia ada MELAINKAN keperibadian dia serta semangatnya yang begitu kuat.. Kadang2 dia ni boleh jadi gila.. Kadang2 boleh jadi motivator.. Dan selalunya menjadi kawan yang cukup baik untuk aku.. Especially bila aku sendiri.. Dia ja lah yang teman..

Semalam aku dah buat FanPage untuk aku sendiri.. Kalau u olz sudi.. Bawak2 lah meLIKE yea.. Hihihi.. Dan, aku nak bagitau satu rahsia ni.. Nak tau tak?? Setiap Hari Aku RINDUUUUUU dengan si KAZEN.. Lots Of Love.. My Name Is SAAT :)

No comments: