SEMALAM YANG BBB (3B)

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Hihihihi.. Petang baru leh update entry.. Baru ready nak story mory ngan korang.. Wink-Wink-Wink.. Hari ini dah masuk 4 Jun 2011 bersamaan dengan 2 Rejab 1432 Hijrah.. Bulan Rejab.. Tetiba ingatan ku terbawa ke Tawau. Sekali lagi aku teringat ngan Kak Meng ku.. Dia selalu puasa kalau bulan Rejab. Bukan Rejab ja dia puasa.. Banyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakkkk kali dia puasa. Dan, aku tau, aku pindah di KK ni pun dia ada berpuasa utk aku jugak.. Ya kan Kak Meng?? Hihihihi.. Jom Puasa!!!

Skung masih lagi di opiz.. Ahh.. Kalau kamu sering mengikuti blog aku, mesti kamu tau kenapa aku rajin melekat di opiz ni.. Hihihihi.. Beginilah hidup merantau berseorangan. Ujian yang datang tu memang bertimpa2.. Nasib baek aku ni penyabar orangnya.. Hahaha.. Penyabar lah sangat kann.. :P

Semalam, aku jenjalan di Pasar Malam Kampung Air.. Berjalan dan mencari sesuatu yang boleh di Grab.. Kes telampau bosan di rumah.. Plus, si Kazen merajok ngan aku. Sebab aku ndak respond ngan komen dia di FB sepupu.. Hohohoho.. AKu rase lah kan.. Hati si Kazen ni lagi lombut dari si sepupu.. Kalau si sepupu, hati dier ada Farmville.. Kalau si Kazen lax adew apa erk?? Hahahaha.. Diam2 sudeeehhh..

Eh! Ada pulak Tinted Boy di hujung tuh ^_^
Hari ini buat pertama kalinya aku bertugas tengahari. Sepanjang program tu di wujudkan, memang tiada sejarah lelaki yang mengendalikannya.. Aku lah yang pertama.. Hihihihi.. Dapat jua ku lalui dengan jayanya meskipun aku banyak buat silap hari ini.. Kerana kesilapan menekan butang dan system siaran yang dah di set  pada masa yang salah!! Bikin spoil mood aku ja.. Huhuhuhu..

Semalam, bos aku offer untuk aku involve ke Tv-i lagi minggu hadapan.. Tapi, aku rasa aku lom bersedia. So, aku tolak cara baek.. Baru ja lepas minggu lepas kan.. So, bagi peluang arr ngan yang laen.. Uhuhuu.. Lagipun, malu bah tu masuk tibi.. Ingat senang ka?? Bekeringat itu barangg.. Kah Kah Kah Kahh.. Sebab bilik tu sangat kecik dan haba dari lampu sungguhlah panass..

Hurmm.. Jap lagi aku mau balik dah.. Carik makan dulu.. Then mau jenjalan lagik.. Penat baru balik umah.. So, boley terus tidow.. Sebab esok aku kerja pagik lagi.. Dan untuk kali yang pertama lagi berduet bersama si  Hani Honeyz.. Ngeee.. Macam mana agaknya tahap keceluparan kami esok?? Adakah mampu menyaingi kehebatan aku ngan Jiran?? Nantikan lahh..

Owh yea.. Semalam, si Pida ada call.. Thankz for calling.. Dan ada sesuatu yang dia cakap tentang aku.. Pasal perubahan.. Suara, Gaya dan Tingkah Laku.. Hurmm.. No, lahh.. Aku masih seperti dulu.. Sama ngan Saat yang ko kenal dulu.. Aku dah lama baligh okiezz.. Hihihihihi.. Do not worry about me here.. Aku boleh handle semua.. Thankz sebab risau.. Macam orang laen gak.. Dan itu buat aku terasa di sayangi.. Ewwwuuu... Opstt.. SMS!! OMG!!! Sepupu.. I lapar sangattttt bila melihat kek ko.. Konfirm lembut tuh kan?? Waaa.. Congratz dear.. Tak sangka, ko memang pandai buat kek.. Wish one day u can serve me a cake by yours.. Wahh.. Bila lah tu konok masanya?? My Name Is SAAT :)

No comments: