SELAMAT HARI JADI PIDA!!

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia.. 

Bukan hari ini lah.. Esok (4 Jun) si Pida hari jadi... Dia ni kawan aku masa aku keje di Tawau dulu.. Keje satu tempat. Aku kenal ngan mak bapak dia.. Adik dia.. Even aku dan abg dia kawan rapat. Selalu we olz pegi maen badminton.. Maen Futsal.. Ngan budak2 opiz aku lor.. Reramai lagi meriah kan.. 

Cik Pida bersama kawan-kawannya yang ENSEM ^_^
Rafidah Gafar kini telah mencapai usia XX tahun. Tua setahun ja dari aku.. Semoga ko panjang umur, Murah rezeki dan cepat dapat jodoh.. Abang dia dah kawen.. Adik dia pun dah kawen.. Dia jak laghi belom kawen.. Hihihihi.. Perkenalan aku ngan dia bermula di RTM Tawau. Dua tahun kebelakang.. Kami sangat rapat. Mungkin sebab kami ni berjiwa muda.. So, budak2 opiz yang muda2 ni selalu bergerak bersama. Aku, Dia, Aziyan Gie dan Fauziya Zee.. Kami selalu gi makan bersama.. Karokz bersama.. Dan pasti akan berebut micrifon.. Sebab aku sangat gila microfon.. Hihihihi

Sepanjang aku kenal ngan dia.. Aku boleh nampak beberapa perkara tentang dia. Seorang yang matang daripada aku positif dan egois.. Aku ngan dia jak ni dah banyak kali bergaduh.. Ndak bertegur sapa.. Hahaha.. Locok la bha kalau di ingat kan.. Tapi yang pasti, kami berbaik semula.. Itu pun sebab aku yang memohon maaf. Sebab, aku rasa aku ndak bulih idop tanpa kawan. Mungkin sebab itu gak aku menghargai semua kawan aku..

Aku selalu anto dia balik umah. Kalu bapak dia lambat amik, atau abang dia lambat ambik, aku akan offer dia untuk hantar dia balik.. Umah dia dekat ja pun.. Dalam 2 - 3 km dari opiz. Dan sesuatu yang unik pasal persahabatan kami ni, apabila bapak dia dan mak aku memang dah jadik kawan masa kecik.. Hihihihi.. Kecil kan dunia?? Ndak sangka.. Aku tau pun masa aku ke Mahkamah mengurus dokumen adik aku yang sorang tuh.. Kebetulan mak dan bapak aku ada sekali.. So, aku introduce lor mereka. Nak tau tak, sebelum aku introduce tuh.. Mak aku dah mula dulu panggil nama bapak si Pida ni.. Punya ku bingung.. Hahaha.. Kalau di ingat.. Locok!! Nasib baek bapak aku ndak jelous lor.. Hahaha :P

Pida,
Thankz sebab dah jadik kawan yang baik untuk aku. Aku ndak pernah jadi kawan yang baik untuk ko.. Selalu kasi sakit hatimu dulu2 kan.. Hihihihi.. Selalu mintak belanja sama ko.. Hihihihi.. Walaupun kadang2 ko marah.. Ko memang seorang penjaga megi yang baik.. Ko kan tokey megi di Tawau.. Drower di blakang mu tuh penuh dengan Meggie dan Milo kan.. Kalau abis, aku top-up.. Lepas tu ko plak yang top-up lagik.. Hihihi.. Si Aziyan Gie tukang makan ja kan?? Hihihihi

Ingat lagi masa kita tiga orang di opiz. Aku tugas pagi.. Aziyan tugas tengahari.. Ko datang opiz bawak makanan.. Locok kan masa tuh.. Lapar tahap gaban.. Berubut.. Tapi masih lagi sempat amik gambar.. Hahaha

Pida > Aziyan Gie > Cakk.. ^_^


TIUPPPP!!! Kalau boleh.. Kikikii

Kita lah tu tiga orang yang suka bikin onar di Facebook.. Ada jak kan?? Dan hanya kita tiga jak yang boleh kesan tu onar.. Lepas tuh, kita bertiga jugak yang bimbang kalau tyme makan.. Bimbang dengan sang Penggobok.. Hahaha.. Mana tahan kan?? Wey, thankz a lot yea.. Bikin gaji ku.. Walaupun kadang2 aku baccat.. Sebab lidut betul.. Hahahaa :P.. ANyway.. Selamat Hari Jadi.. Semoga kita akan menjadi kawan yang paling baek di Dunia.. Ingat, Kalau aku salah, ko kasi tau.. Ndak payah mau jaga hati.. Sebab aku suka untuk mengetahui kebenaran walaupun ia menyakitkan.. Sori.. Untuk kesekian kalinya ku khabarkan.. TIADA BAJET UNTUK BELI HADIAH!! Hahahaha... Love u pwendzzz.. My Name Is SAAT :)

No comments: