Oh! HARI ISNIN

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia...

Waaa!!! Rasa di hargai sangat!! Thankz dear.. Aku rasa sungguh bahagia tatkala membaca ko punya entry.. Penuh dengan semangat dan kata2 motivasi.. Sangat menghargai seorang kawan seperti ko.. Maklumlah, aku jarang dapat best buddy macam ko.. Yang ndak pernah jumpa, yang jauh, yang amik berat, yang sangat sempurna di mata aku.. Cuma kekadang aku ja yang berlebihan sama kamu kan.. Sampai kamu berdua merajok.. Uhuhuhu

Hari ini kita cerita dekat FB pasal hari Isnin kan?? Dan yang terbaharu, aku tengok entry ko pun pasal hari Isnin gak.. Hahahhaa.. Betapa ko benci hari Isnin.. Kalau hari Isnin tau, kompom ko kene marah.. Hahaha.. Kalau dulu2 masa skulah, aku memang ndak suka hari Isnin.. Sebab hari Isnin kene bangun awal.. Kene kemas.. Kene semua complete.. Sebab hari Isnin ada perhimpunan.. Dan kadang2 hari Isnin juga adalah hari yang mendebarkan.. Sebab kalau bukan aku jadi MC perhimpunan, aku mesti di suruh buat pekerjaan yang paling aku takot.. Baca Doa.. Hahahaha.. Nasib baik ndak pernah kene.. Asal nama aku naik, confirm masa tuh Cuti Umum.. Tak pun, aku yang sengaja cuti.. Hahahaha :P

Hahaha.. Hanya ada DUA orang yang aku kenal bencik sama U.. Oh Monday!! ^_~

Sekarang ni pulak, aku sangat suka sama hari Isnin.. Sebab, hari Isnin, aku leh jumpa ngan kawan2 aku di Opiz.. Hari Isnin, aku boleh bergumbira di opiz reramai.. Dan kebanyakan cerita bermula dari hari Isnin.. Setiap hari Isnin ku pasati ada sesuatu yang menggembirakan.. Dan jarang sekali menyedihkan.. Kalau ada pun, kira kes terpencil ja.. Hohohoho.. Oh Hari Isnin.. Hahaha.. Kegembiraan aku bertambah bila hari Isnin. Kalau hari Jumaat tuh aku rasa macam tak bermaya sikit. Especially dekat2 jam 5.. Bila semua kawan setugas balik.. Jelous yang teramat sangat dengan durang.. Mesti dorang boleh balik umah bersama keluarga. Aku?? Arghh.. Thatz why, aku lebih suka kerja pada hujung minggu.. Supaya aku ndak terlalu memikirkan kesedihan aku ney.. Satu lagi yang buat aku takut dengan hujung minggu adalah sebab si Kazen. Sebab, dia akan ke Valencia atau tempat2 yang sewaktu dengannya pada hujung minggu.. Dia pernah janji dia tak akan pegi sana lagi.. Dan aku sungguh takut kalau dia memungkiri janjinya.. Kerana, pasti hukuman yang berat menanti hubungan kami berdua sebaik sahaja dia menjejakkan kaki ke sana.. Uhuuu..

Yang pasti, hari ini Hari Isnin.. Aku berterima kasih dan bersyukur kerana aku masih lagi dipertemukan dengan hari isnin.. ENtah berapa banyak Isnin lagi yang tinggal untuk aku... Hari Isnin adalah pelengkap Minggu.. Umpama duit 1 sen.. Rm 0.99 tidak akan menjadi Rm 1.00 tanpanya.. My Name Is SAAT :)

No comments: