3099 DAN 3483

Assalamualaiukum dan Salam 1 Malaysia..

Hihaaa.. Semalam aku berborak lama ngan sahabat aku menerusi SMS... Thankz kepada dia.. Walaupun sibuk ngan perkahwinan adik dia namun masih mampu untuk meluangkan masa dengan aku ney.. Huhuhu.. Banyak gak yang kami cerita.. Dan akhirnya timbul dua nombor ni.. 3099 dan 3483..

Dua nombor ni amat bermakna bagi aku selain no telefon umah aku (yang lama) dan no kad pengenalan aku.. Dua nombor ini adalah no student aku masa kat U dan no flat si Chomel.. Huhuhu.. Dan yang suprised me adalah, no ini ada kaitan dengan si Sepupu dan si Kazen.. OMG!! Aku sungguh tidak menyangka bahawa dua nombor ini juga berkaitan dengan diorang.. 3099 adalah no yang terdapat pada email si Kazen sementara 3483 adalah no akhir untuk Id pekerja si sepupu.. Uhuhuhu..

Cerita ini tercetus apabila aku menukar alamat blog aku lor.. Mula2 aku gune 3099 di hujung alamat blog ini. Tapi, bagi mengelakkan rasa tidak selesa pihak Kazen, aku tukar lagik ke 3483.. Aiyarkk~~ Takper arr.. tak yah tukar.. Si Sepupu tak marah pun.. Hihihi.. So, stick with the decision.. 3483.. 

Sebelum aku tinggalkan opiz, aku dah niat sesuatu.. Dan tak sangka niat aku tuh di salah ertikan lax.. Sedey lor.. Sangat sedey masa tuh.. Rasa sangat tak sabar untuk sampai umah dan tutup mata supaya masalah ini hilang.. Tapi yang pasti, itu adalah rezeki awak.. Setiap kita manusia ada rezeki masing2.. Aku cume tunaikan hajat aku jer.. Tapi, tak nak ulas panjang2 sebab isu ni dah selesai.. Thankz for u.. Dan aku sangat hargai persahabatan ini.. Rememmber, take it as token of friendship walaupun sikit.. belajarlah untuk bersyukur.. My Name Is SAAT

No comments: