MOOD AKU DI CABUL

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia...

Huh!! Sejuk sebab hari ini hujan menyelubungi Kota Kinabalu.. Sejak dari semalam lagi hujan turun mencurah2.. Mata aku yang mengantuk terus jadi segar.. Dekat jam 2 pagi baru ku dapat tidor.. Hasilnya, aku bangun lewat hari ini. Sehinggakan mesyuarat tv-i ndak dapat ku join.. Huhuhu.. Sabo ajelah..

Masuk dalam opiz.. Nyata semua orang menantikan kehadiran aku.. Lewat sangat datang, selalu awal ja aku datang kan.. Kikikikiki.. Sebab semalam aku buat perkara gilaaa.. Tu la pasal aku lambat bangun.. Jam 10 baru aku sedar sepenuhnya.. Jam 7 aku bangun gak.. Tapi aku bangun untuk buat phone call mintak cover tugas aku baca berita jam 8 pagi.. Huhuhuhuhu.. Lepas tuh aku tido balik.. Kroh~~ Kroh~~ Krohhh~~

Bergerak ke opiz dalam keadaan hujan rintik-rintik.. Memandu penuh berhemah sambil telinga aku menjamah muzik hitz di Hitz.Fm.. Tetiba aku dengar lagu On The Floor daripada Pitt Bull dan J-Lo.. Terus aku tukar channel.. Huhuhuhu.. Aku suka lagu tuh, tapi aku benci dengan bayangan aku.. Aiyoo~~~

Dan petang ini, mood aku tiba2 jadi hampeh.. Aku ndak suka orang mengarah2 aku untuk buat kerja las minutes.. Aku ndak kisah di arah-arah.. Sebab aku tau kedudukan aku.. Tapi, aku ndak suka last minutes.. Paling ndak suka.. Lepas tuh mendesak2 lagi.. Aiyoo~~ Bikin panas bha.. Sudah la aku blurr pasal apa mau di cakap.. U penerbit aku tak kesah.. Tapi, sebenarnya ko harus bincang dulu apa2 hal.. Sebab aku yang akan menyampai.. Aku salah, ko rasa ko akan malu kah?? Ya.. Mungkin ko akan malu.. Tapi, ko rasa malu ko ngan malu aku mana satu lebey besar?? Argh!! Benci betul.. Dah seminggu di kasi masa untuk buat keputusan. Aku diam2 ja sebab aku ndak mau di cop "Lebih kuah dari sudu".. So, harap maklum.. Aku ndak suka!!

Walau bagaimanapun, aku akan berusaha sehabis baik untuk melaksanakan misi kedua.. Muncul di tv-i esok, bermula jam 9.15 pagi hingga jam 10.00 pagi.. Huh!! Doakan yang terbaik untuk aku k..

Jam 4.30 petang tadik, si Aziyan Gie call aku guna no tepon konti Tawau Fm.. Aku kenal sangat.. Exited aku mengangkat.. Sekalinya, aku dengar suara kebencian dia dengan si budak Lahad Datu.. Hihihi.. Dia lax kini menjadi mangsa dek kerana mulut budak itu.. Aku ndak kisah, janji ko ndak mengasi buruk nama aku... Peduli arr.. Janji ko ndak kacau idop aku.. Yang pasti, aku cukup simpati dengan si Aziyan Gie.. Sebab aku pun pernah kena macam dia.. Jadi, aku tau bagaimana dia rasa.. Huhuhu.. Sabar jak la ya pwendz.. Ko suh ja budak Pertanian tu block dia.. Habis cerita.. My Name Is SAAT

No comments: