MOOD MENDUNG

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia...

Huhuhuhu.. Hari ini datang awal ke office.. Membawa hati yang penuh ndak selesa.. Sampai ofiice dalam jam 7.45 pagi.. Sangat ndak selesa. SInggah kantin beli Nasi Lemak.. Nak up sikit tenaga sebelum keudara di tv-i saluran 180. Walaupun agak messy dan berterabuh, Alhamdulillah aku dapat melaluinya.. Nampak sangat aku yang concer suasana sebab patner aku agak gugup.. 

Semuanya berjalan lancar dan akhirnya aku mendapat kembali senyuman aku.. Hihihihi.. Ofice aku di landa dengan demam Angry Bird.. Semua dok suke main Angry Bird.. Seronok gak nampak kawan2 main game tuh.. Dan aku agak ralat sket, sebab semua mata diorang tertumpu pada laptop dan Tab masing2.. Aku?? Bukak FB dan berinteraksi dengan kawan2 di sana.. Uhuhuhu

Jam 2.15 petang, masa untuk menghadiri mesyuarat yang berfokus pada Perancangan Program Ramadan, Raya dan Kemerdekaan. Semua kawan2 heboh dengan rancangan masing2.. Aku jak yang diam2.. Kekadang mencelah juga.. Namun, tetiba rasa tidak bersemangat lax.. Hohoho.. Sebab aku sangat tahu kalau raya tahun ini aku akan sendiri di Kota Kinabalu.. Aiyarkk~~ Macam mana agaknya keadaan aku nanti??

Mesyuarat berlangsung sehingga jam 5.30 petang.. Abis ja mesyuarat, balik opiz dan buka si lappy.. Macam biasa, buka FB lagik.. Sangat tiada mood.. Ntah, aku sendiri ndak suka dengan perasaan ini. Ntah apa yang buatkan aku resah semacam.. Tiba2 hati terasa redup dan agak mendung.. Confirm kalu malam ini ia akan hujan... Dalam jam 6.45, aku dapati akaun FB aku tak leh bukak.. Under maintanance.. Ntah sampai bila.. Uhuhuhu.. Dan alamatnya, aku akan balik awal hari ini.. Sebab mata pun dah agak layuu..

Jap lagik, aku nak ke rumah si Jiran.. Antar dia balik sambil menumpang tengok ulang siar untuk program tv-i aku.. Rumah aku kan teda astro.. Hahaha.. Asi ka tengok diri sendiri di TV?? OMG!! Maksud aku.. Oh!! Menarik Gilaaa.. My Name Is SAAT

No comments: