FB ~OH!

Assalamualikum dan Salam 1 Malaysia..

Hujan di luar.. Lebat sangat.. Jadi, tangguhkan dahulu niat untuk bergerak meninggalkan opiz.. Hanya duduk bersantai di opiz bertemankan laptop dan kedinginan air-cond yang tiada suis.. Ayark~~ Sijukk banget.. Hari ini aku dikejutkan dengan dua mesej dari kawan aku.. Chat di FB.. AKu jarang mengaktifkan chat di FB.. Dan masa aku terima mesej tu pun, Chat aku tengah offline. So, how come kengkawan aku boleh send message chat sama aku?? Aiyoo~~ Aku mula melahirkan rasa risau..

On the spot aku menukar pasword dan mengalihkan email ke lokasi lain. Huhuhu.. Ntah la, aku semakin risau sejak akhir2 ini.. Ntah kenapa boleh aku begitu risau pun aku ndak tau.. Yang pasti, perasaan ini aku mula rasai sejak aku membuka mata.. Awal pagi.. Aku dah tersangat risau tapi aku tidak tahu apakah perkara yang sebenarnya membuatkan aku risau.. Huuhuhuhu.. Ini juga antara sebab kenapa aku mengubah alamat blog aku.. Hurmm~~~

Esok cuti.. Tapi ndak tau apa mo buat.. Tapi yang pasti, aku tidak akan berada di rumah... Paling tidak pun aku pegi opiz.. Malas di rumah.. Messy!! Sebab aku dah malas kemas rumah.. Rumah tu dah sangat berhambur.. Janji bilik aku bersih seadanya.. Hohohoho... Pada masa aku menaip entry ni, tetiba aku teringat dengan kawan aku.. Mesti dia subuk ketika ini.. Maklumlah, adik dia nak kawen 2hb Julai ni.. Apapun, semoga semua success ya sahabat.. Dari minggu lepas lagi ko sibuk tuh kan.. Dan hari ini aku lihat ada beberapa kerat ja wall post ko.. Nampak sangat sibuk.. Aku doa semoga semuanya berjalan lancar k.. Best of Luck dan Tahniah sebab dah menjadi seorang abang dan anak yang baik kepada keluarga ko.. LOL.. My Name Is SAAT

No comments: