HARI SABTU YANG SEJUK

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Ayarkk~~ Rindu gila gaban sama si sahabat ni.. Sebab dia ndak kasi update pun dia punya blog.. FB nya pun ndak banyak yang dia update ni.. Huhuhuhu.. Aku tau, dia sibuk pasal dia jadi pengurus perkahwinan untuk adik dia.. Tahniah la untuk ko sahabat. Dan selamat pengantin baru untuk Angah dan Aizat :).. Hari ini aku bangun lewat.. Walaupun semalam aku tidor awal betul.. Lepas dari opiz tuh aku ndak kemana2.. Sebab ujan turun mencurah2 ke ladang gandum.. Belom jam 11 rasanya mataku dah rabak dan aku kalah dengan kesejukan malam.. Kroh Kroh Kroh~~

Pagi2 bangun dalam jam 8 pagi.. Ada sms dari si Honey.. Dia suh datang opiz.. Awal hari ini sebab mau ubah skrip iklan yang kami buat semalam.. haiyoo~~ Baru cadang mau lewat2 pigi opiz ni hari.. Huhuhu.. Dalam jam 10 aku sampai opiz.. Patutnya hari ini aku hantar Kak Masniah ke Airport.. tapi dia nek teksi jak bilangnya.. Punya aku ndak berkenan ni.. Marah jugak lah ngan dia.. Sebab aku dah cakap jangan nek teksi. Biar aku antar.. Tapi, dia mau jugak nek teksi.. So, aku iyakan saja lah.. Bukan apa bah, dia ni bekas rakan sekerja masa aku di Tawau dulu.. Diorang semua baguz sama aku.. Jadi, aku di KK ni kene lah entertain diorang bila dah sampai sini kan.. Dan pesanan terakhir dia "Hati-hati ko di tempat orang ya dek.." Owh.. Cengeng lagi aku~~

I Do Love Music :)

Hari ini, aku memakai t-shirt pertama pemberian si sahabat sempena hari jadi aku.. Dia ada kasi tiga t-shirt.. Hari ini aku pakai " I LOVE LIVE MUSIC".. Mahal baju ni.. Walaupun ada diskaun, tapi aku tau, it still mahal.. Paddini kan.. Aiyoo~~ Anyway Thankz yeah.. :) Sangat bosan di opiz nih.. Jadi, aku ndak bikin banyak kerja melainkan nonton tv, on FB, Tagged, Twitter dan YM.. Sambil2 tuh aku blogwalking ke blog2 kawan aku.. Apapun, hari ini merupakan hari jadi si Honey.. So, Selamat Hari Jadi untuk anda.. Ndak tau apa mo kasi.. Semoga panjang umur dan murah rezeki.. Bukan suatu janji, tapi aku akan usahakan sesuatu.. Ngee~~ My Name Is SAAT

No comments: