KEJUTAN YANG ~~ OMG!!

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia...

Hurmm.. Masih lagi berada pada mood yang sama seperti semalam.. Meskipun tidak terlalu sedey macam sbelum2 ini.. Aku cuba untuk bangkit dengan memaki hamun si pelaku.. Jahat sangat kan aku ni.. Aiyoo~~ Confirm dia akan dapat pahala.. No!! Aku mesti berhenti maki hamun dia.. Supaya dia ndak rampas pahala aku.. <-- Yakin2 ja ni.. Hihihihi.. Apapun, thankz yang teramat sangat kepada kawan2 aku si Aziyan Gie Wahab dan si Cik Pit kerana memahami situasi aku.. Dan yang pasti, mereka berdua juga semakin muak dengan lakonan palsu mu wahai pelakuuu..

Hari ini aku datang lambat ke pejabat. Aku duty pagi dan aku bangun jam 5.36 pagi.. OMG!! Punya rushing aku.. Dan aku memandu pada kelajuan 120kmj.. Satu minit sebelum jam 6 pagi, aku sampai dengan selamat ke pejabat. Syukur sangat!! Dan, sesuatu yang cukup tidak selesa bagi aku kerana tidak sempat mandi. Hanya cuci muka laju-laju dan berus gigi laju-laju.. Nasib baek gusi ndak koyak.. Hahaha.. Enjin kereta langsung ndak panas.. On enjin kereta langsung gerakkk~~

Cerita semalam.. Sekali lagi aku membawa diri ke laut. Tapi ramai lax orang.. Jadi aku mencari tempat lain. Dan tempat itu adalah Airport KK.. Hahaha.. Ndak tau kenapa aku singgah sana.. Tengok2 orang.. Tengok2 kapal terbang.. Huhuhu.. Sakit rasanya hati bah.. Macam gila jak ku rasa aku ni.. Dah kebiasaan aku balik umah lewat.. Sebab nothing to do with my house skung ni kan sejak adik pokcik aku ada.. Aku betul2 jadikan umah tu macam hotel.. Mengantuk, baru balik.. Ngee~~

Hari ini aku hampir menagis masa bertugas.. Kak Meng, seorang yang aku anggap macam kakak dan terkadang seperti ibu, datang menjenguk aku di konti.. Omg!! Terus ku berlari ke pintu untuk mendapatkannya.. Ku salam dan cium tangan.. Arghh!! Kak Menggggg!!! Hahahaha.. "Jangan lah nagis bah" Hahaha.. Cakap kak Meng ke aku.. Aiyoo~~ Aku betul2 ndak sangka kak Meng ada depan mataku.. Hahaha.. Itu baru Kak Meng.. Cuba bayang kalau Ibuku?? Hurmm~~ Dia datang sini mau amik barang2 stor untuk opiz lama aku di Tawau.. Dan ada sesuatu yang kak Meng bagitau aku.. Dan perkara itu sepatutnya menggembirakan aku.. Tapi, kenapa aku rasa macam acuh tak acuh ja?? "Biarlah.." Kata hatiku..

Lepas konti, balik rumah terus, mandi dan pergi semayang jumaat.. Lepas tuh balik opiz lagi.. Dalam perjalanan balik tuh, kak Meng sms, katanya dia dah on-d-y balik.. Uhuhuhu.. Belom sempat melepas rindu~~ Apapun, aku doakan keselamatan Kak Meng dan Abg Francis balik ke bumi asal ku.. Hoh!! Kalaulah aku boleh balik sekali.. Kan bagus.. My Name Is SAAT

No comments: