KENYATAAN YANG TIDAK MEYAKINKAN

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Fuh.. Hari itu semakin dekat.. Dari sayup2 aku dah tengok.. Wow!! Memang akan meriah.. Kan bagus kalau aku ada bersama diorang nanti.. Ihikk.. Berangan lah tu.. Ndak pa.. Ndak salah pun kan..

Hari ini, aku bangun jam 7 pagik.. Sengaja aku ndak bangun awal.. Aku berlambat2 lagi pergi toilet.. Sempat lagi aku jemor basuhan aku semalam tuh.. Semua aku cuci.. Memang malam tadi aku tidor dengan semuanya bertelanjang lor.. Hahaha.. Bukan aku k.. Maksud ku, Tilam, Bantal, Bantal Peluk.. Hihihi..

Sampai opiz dalam jam 10 lebey.. Macam biasa.. Semua sibuk dengan perangai masing2.. Aku datang2 jak kompom opiz heboh.. Hahaha.. Buka lappy dan terus on FB.. Dah dua hari Wall FB aku aktif.. Hurm.. Sibuk sket balas mesej.. Hihihi.. Tinjau2 FB mereka.. Ada gak update.. Erm.. Ok lah tue.. Bahagia sajaa..

Lepas tuh, terasa bosan lax.. So, aku pergi duduk2 di port terbaekk aku di opiz nih.. Sedikit panas, tapi aku ndak kisah.. Best jer nampak pemandangan kereta lalu lalang.. Semua lajuu.. Ntah mau kemana.. Ihii.. Lepas tuh aku terfikir akan sesuatu.. Yeah.. Aku mesti bagi sesuatu.. Aku sms someone untuk tanya banyak soalan.. Banyak gilaaa.. Sampai dia pun dah letih nak jawab soalan aku.. Okiezz.. Tak nak tanya dah.. Hurmm..

Aku dah tau sedikit.. Dan aku buat keputusan untuk servay.. Kebetulan hari ni tanggal 25.. Yeah.. Aku servey jak pownn.. Bukan beli terus.. Pengguna yang bijak adalah pengguna yang sentiasa membuat perbandingan harga.. Bukan main capai dan bayar saja.. Ok.. Aku dah nampak bayangan benda tuh.. Tapi ada sedikit kegusaran di hati.. Hurmm.. Takpa.. Biar masa yang menjawab.. Ni lah kan.. Persoalan hati, kalau ndak di jawab, kang dia merajuk.. Terus kasih mood sedih macam sekarang ni.. Owh.. Takpa.. Aku ni egois gak.. Biarlah.. 

Dia sangat exited.. Nampak sangat! Tapi, aku cukup gugup.. Huhuhu.. Banyak benda bermain di benak.. Aku cukup takut kalau apa yang akan dia ada itu sebenarnya sudah ada.. Ataupun, apa yang dia bakal ada sangat out dated.. Sebab dia sungguh up to date.. Dan aku sangat gagal bab mix and match ni.. Ohohoho.. Aku rasa aku akan berikan hak milik itu pada dia.. Lepas tuh, aku akan bunuh diri.. Supaya aku ndak akan penah tahu, apa respond dia selepas itu.. Yeah.. Aku sungguh takut berhadapan dengan kenyataan itu.. Yang someone tuh pulak, dah ready dengan somthing yang cukup interesting.. Ok.. Sudah!!

Dalam jam 4, aku lepak sorang2 di Mc D.. Minom Milo.. Sambil fikiran merewang entah kemana.. Jam 4.30 aku bergerak balik ke opiz setelah menyedari aku sudah cukup lama berada di luar.. OMG!! Jamp lah pulekkk!! Nasib baik tak panjang sangat.. Pelan2 jak lah.. Menikmati pemandangan kereta yang berderet pada laluan bertentangan.. Hurmm.. Cantik ging kereta diorang.. "Raree tu barang".. Jam 5 petang lebih2 sikit, aku sampai opiz... Dan sekarang dah jam 8.15 malam.. Aku sudah mau balik.. Hurmm.. Sedey bah!! Entah!! My Name Is SAAT

No comments: