KESEDIHAN APAKAH INI?

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia...

Untuk kesekian kalinya aku menagis ketika menaip entry.. OMG!! Kenapa aku begitu lemah dalam menghadapi dugaan hidup?? Kenapa mesti aku menjatuhkan air mata di saat orang semua bergembira menyambut ketibaan ramadan?? Uhh.. AKu ndak tau macam mana mau menjawab soalan itu.. Namun yang pasti, aku sungguh bersyukur kerana di pertemukan sekali lagi dengan ramadan... Meskipun begitu, ramadan kali ini cukup berbeza dengan ramadan sebelum ini.. Kalau di kampung aku, malam menyambut ramadan begini pasti berseri dengan nyalaan lilin atau pelita di serambi rumah.. Tidak kurang juga budak2 nakal yang bermain bom buatan sendiri seperti carbaite dan meriam buluh.. Cukup berbeza kini..

Aku sendiri.. AKu semakin tidak kuat untuk menjalani kehidupan ini seorang.. Aku rasa seperti sedang mati.. Hati sedang di hiris.. Jiwa sedang di uji dengan begitu hebat.. Tidak pernah sekali aku tidur tanpa mengalirkan air mata sejak beberapa hari lalu.. Ohh!! Tolonglah aku.. Aku rindu dengan semua orang.. Adakah orang2 itu juga merindui aku?? My Name Is SAAT

No comments: