KONVOI MyVi LAGI BEST : EPISOD 1

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia...

Sejokkkkkkkk Gilaaaaaaa!!! Inilah keluhan yang terus bermain di hati ku sehingga aku menaip entry ini.. Badan dan lappy aku semua masuk dalam selimut.. Abg Akho sungguh konsentrate tengok tv.. Huhuhu.. Jadi, aku nak update lor apa yang terjadi hari ini.. For sure, sunguh happening dan memenatkan.. Tapi, puas hati.. Ihihihi.. Seharian naek keta rasa lenguh lax punggung ni.. Maklumlah, daging teda.. Kurus sangta.. Ahakzz.. Krew Konvoi Produa MyVi Lagi Best 2011 bersama Ging Bubut memulakan pengembaraan hari ini.. Sebanyak 6 produa MyVi Lagi Best dan 2 Alza termasuk ketarasmi Ging Bubut.. Huhuhuhu..

Pepagi jam 6.45 aku dah bangun.. Get ready untuk memulakan konvoi.. Sedap dangat tido sampai berat sungguh nak buang gebor dari badan ni.. Sempat lagi berendam dengan air panas di tab sebelum bekpes.. Argh!! Relax sungguh.. Hahaha.. Bila lagi nak bertrip kan.. Kikikikiki.. Lepas sume dah ready, aku tunggu Abg Akho datang ke bilik.. Sebab semalam kami dah janji nak bekpes sesamer.. Sampai kat bawah, ruang cafe tuh sungguh meriah.. Ramai sungguh orang.. Akibatnya, makanan yang nak sangat aku makan dah abiz.. Nasi Kuning.. Huhuhu.. Sabo je lah.. Amik mee dan teh 'o' jer.. Lepas bekpes, aku antar si Chomel parking di opiz dan Abg Akho amik aku di Opiz.. Lebih kurang jam 8.30 pagi kami semua bergerak selepas di lepaskan oleh Encik Fathir Teh Pengurus Besar Produa Bhd di Malaysia.. 

Destinasi pertama adalah, Api-Api Centre, terus ke Pasar Filipin, ke Putatan, Bundusan, Dogongon, Inanam dan 1Borneo.. Dalam jam 3 kami ke Telipok dan Tuaran sebelum singgah di Jambatan Tamparuli mengambil gambar dan seterusnya bergerak ke Kundasang.. Dan sekarang ni aku tengah menikmati kesejukan yang cukup mendamaikan.. Sangat relax dan santai jer kat sini.. Tapi sangat mahal sewa bilik di sini.. Dream World Resort.. Terletak di lereng2 bukit di Kundasang.. Nanti esok, kalu ade masa aku akan amik gambar dan share kat korunk yea.. Who knows u olz leh sampai sini kan.. But for info, kalu rase nak stay lama, jangan lah amik tempat ni melainakn u olz orang kaya.. Sebab sebilik kat sini bermula dari RM 250++ Huhuhuhu.. Sandi juaa..

Esok akan memulakan pengembaraan ke Ranau, Tambunan, Keningau dan pulang semula ke KK.. Memudahan semua selamat lah ar.. Doakan perjalanan kami.. Dan yang pasti, aku sungguh sibuk.. Sebab aku terpaksa membuat laporan setiap satu jam secara Live di udara.. Tekak sungguhlah kering.. Huhuhu.. Apa2hal, esok aku akan cuba dapatkan lebih banyak gambar untuk tatapan bersama.. Mata aku dah rabak.. Nak tido dah.. Esok kene gerak awal.. Jam 7 dah kene gerak.. Tapi yang paling best, bila kami membunyikan hon beramai2 dan mengibarkan bendera MyVi Lagi best.. Tak sabar mo mengulanginya esok.. My Name Is SAAT

No comments: