LAMBAIAN ITU SEMAKIN JELAS

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia...

Hari ini aku ok ja.. Ndak da perkara pun yang membuatkan aku runsing.. Cuma rindu di hati pada si dia yang tidak mampu di capai sepenuhnya.. Bukan salah dia.. Dia sibuk.. Dia letih.. Dan dia tidur.. Lagipun dia langsung tidak berjanji apa2.. AKu ja yang terlalu menanti sampai balik2 tengok hp.. Sampai hati terasa pedih.. Sampai aku tertidur sendiri.. Salah aku juga sebab memaksa dia berjanji?? Ndak tau kah kalau dia pun mau rehat juga.. Aiyoo~~

Sms di balas dengan seadanya.. Tanda aku akur.. Tiada maksud apa2 melainkan akur.. Yeah.. Rehat lah.. Penat tuh.. Aku ok ja pun.. Tiada emosi yang tidak stabil.. Tapi, bila sms itu di salah maksud, aku mau cakap apa lagi?? Dah penat sangat bergaduh.. Dah selalu sangat berhadapan dengan deraian kaca.. Sekali lagi aku mengaku kalah pada kenyataan.. Ahh.. Biarlah~~ My Name Is SAAT

No comments: