Si SAHABAT Si AKU

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Olaa.. Malam ni macam malam2 sebelumnya, paling Min aku mengupdate blog dengan satu entry.. So, malam ni aku rasa aku nak update entry yang kedua dengan memberi fokus pada sahabat aku di Kuantan.. Hyee!! Semoga sihat yeah.. Dah baca dah update ko dalam blog.. Mak Aiyy.. Nampak sangat rindu dengan blog ko u kan?? Sampai 4 entry sekali harung.. For sure, congratez untuk Poem ko tuh.. Betul2 buat aku feeling sorang2 lor.. Huhuhuhu..

Entry ko pasal tv-i.. Thankz sangat2 sebab dah nampak perubahan pada aku meskipun aku rasa macam teda apa2 perubahan yang berlaku pada aku.. Hahaha.. Biasa 2 ja lor.. Aku dah buntu untuk mengroom diri.. Itu aku rasa sangat simple yang aku boleh buat.. Thankz utk team grooming aku yang digaji secara percuma.. Kah Kah Kah.. Kalu u perasan, dalam tv muka aku nampak sungguh menyampah.. Langsung teda idea untuk bercakap.. Laju sangat kan?? Sampai tersasul2 aku dibuatnya.. But for sure, im trying to make it slow and clear next time yeah babe...

Lagu pertama, Lagu "Aku Pencintamu" by Felix Agus.. Lagu yang diminati oley Kazen.. I choosed it lor.. Sebab last tyme aku tak dapat mainkan lagu tuh sebab ada masalah dengan vt.. Tak dapat nak transfer dalam bentuk / format yang sesuai untuk di mainkan dalam sistem tv.. Alhamdulillah, minggu ni dapat lax putar.. SO, im so exited to play it.. U know what, i hampir berasa hampa when i knew u two akan ke Game Futsal.. I tak nak pakse u two tengok.. But, for sure, that song i dedicated exclusive for both ou u.. Best pwendz forevaaa yeah!!

Semalam, aku sms ngan kazen.. Mood hancur jap bila baca persoalan yang diutarakan oleh Yang Berbahagia Encik Mohd Zafrin Nordin.. Aku ndak faham apa maksud dia tanya soalan2 begitu dengan si Kazen.. Mungkin dia nak korek rahsia aku dan gunakan ia sebagai senjata when something happend next.. Who knows kan?? Keadaan ini tidak membuatkan aku selesa bermula minggu2 sudah sehinggalah ari ini.. But, kamu berdua adalah org yang paling banyak tolong membangunkan semangat dalam diri aku.. Begitu juga dengan kawan2 opiz.. Im glad to have u all guyz.. Thankz a lot.. For sure.. Aku dah tak kenal sapa yang bernama Mohd Zafrin Nordin.. Jika satu hari nanti aku berjumpa dengan dia, akulah mahluk paling sombong yang akan berada di depan dia.. hellow.. WHO ARE YOU!! Spoil My Mode lor.. My Name Is SAAT

No comments: