ADDICTED!!

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Huwarghh!! Mengantuk sungguh hari ini.. Ini semua sebab tak tido semalaman.. Main FB, Update Blog dan Blogwalking.. Curik2 idea orang.. Dan mengintai kehidupan manusia sempena Ramadan ni.. Dah ade yang buat entry pasal Raya.. Waaa.. Nampak sangat tak sabar.. Ade jugak yang tulis pasal Ramadan yang dah nak berakhir..Hurmm.. Semoga aku ditemukan dengan Ramadan 1433 H tahun depan..

Hari ini pegi kerja awal.. Sebab aku duty pagi.. Bersama dengan si Hani.. Sepatutnya dengan si Jiran tapi dia dah fly balik Melaka jenguk anak2 dia sambil mengikuti kursus di sana.. Mesti dia gembira tu kan.. Tapi agak sedih untuk Husband dia yang bersahur dan berbuka sensorang di sini..


Habis duty jam 10 pagi.. Sejok sangat kat konti tuh.. Rasa macam ku berada di Eskimo plaxx.. So, aku berjemur seketika di bawah sinaran matahari yang sungguh menyenangkan.. Rase nak tertidor lax.. Jam 11 pagi, aku tidoo sampai jam 1 tengahari.. HP ku lupa kasi deactivate silent mode.. Jadinya, si Hani yang kasi kejut aku lah.. Masa tu dia dah nak balik.. Sempat lagi memesan "Nanti kalau makanan tajaan dah sampai, sms ya" katanya. Aku mengiyakan saja. Sebab memang sah2 banyak makanan especially hujung minggu begini.. 

Kalau semalam aku berbuka sensorang, hari ini aku di temani Niza.. Dua orang ja kami berbuka di opiz nih.. Sambil berbuka sambil dia melayan kekasih hatinya di Labuan.. Aku pun sibuk gak sms dan FB dengan my BFF dan si Sahabat.. Sorik.. Terima hakikat yang kami berbuka awal di Sabah ni.. Dan of coz, aku sungguh jahat dengan menjeleskan diorang dengan kenikmatan berbuka.. Hahahaha.. Baru ja siap berbuka ni.. Terus update blog.. Sebab rasanya malam ni nak titun awal bah.. Takut esok terhangguk2 di meja kerja.. Esok kan dah ramai umat.. Ngeee~~ 

Hari ini juga aku berjaya mengumpul RM 300 dengan satu skrip drama.. Yeah.. Terasa hebat lax buat skrip drama walaupun aku main hantam saja.. Yang penting ada unsur pengajaran dan selitan joke di dalamnya.. Hihihi.. Lepas ni nak buat lagi lor.. Nak kumpul bajet untuk pergi ke satu tempat disamping untuk mengupgradesi Chomel ku sayang.. So, kene tanamkan sifat Addicted nih!! Huh!! Hujan lax kat luar.. Semalam dah aku kasi mandi si Chomel.. Nasib baik aku mandikan dia sendiri kan.. So, tak lah rase menyesal sangat.. Masanya untuk sambung buat rutin harian.. Ngeee~~ My Name Is SAAT

No comments: