RAKAMAN RAYA TV-i

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Hari ni baru nak kongsi pasal Rakaman Raya Tv-i Bagus Bah!! Memperkenalkan pengacara anda.. Of Coz me dan si Jiran lor.. Hihihihi.. Rakaman berlangsung di rumah Hajjah Zaiton di Likas.. Dia ni politician.. Meraikan anak2 yatim dan mereka yang kurang bernasib baik.. Mase ni belom lagi start pose.. So, agak bersemangat juge ar muka aku kan.. Hahaha

So.. Ini adalah antara babak yang sempat di rakam oleh lensa kamera..

Ce cari Aku di Mana??

Blur Sangat..

Yeah.. Si Jiran Take Over ^__^

Ngeee ^__^

Cuba Bergurau Dengan Tuan Rumah ^__^

Makan!!

Bawah Pokok Mangga ^__^

Penyampaian Cenderamata ^__^

So, itu adalah antara saat indah yang aku ngan si Jiran lalui.. Huh!! Walaupun sangat kelam kabut aku dibuatnya.. Dan kerana baju Melayu berwarna hijau ni lah aku di menerima surat Chenta untuk si Chomel dari Pak Polisi.. Saboo ajelah kan.. Yang pasti, kami berdua sangat tidak bersedia.. Tanpa skrip dan sebagainya.. Jika di beri peluang untuk mengundurkan waktu, Of Coz!! We'll do much better rather than this lor.. Awuuu.. Dan kepada anda yang berminta untuk menyaksikan rakaman rancangan ini, Tune In ke channel 180 pada Hari Raya Pertama bermula jam 9.15 pagi.. My Name Is SAAT

No comments: