MISI MENANGKAP SI ANGRY BIRD

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia...

Hari ini hari cuti aku.. Niat di hati mau mencari Angry Bird sebab aku sangat2 butuhkan itu patung.. Niat itu semakin melonjak bila aku melihat si Sahabat bergambo mesreee dengan Angry Bird beliau.. Cisss!! Sungguh menjelouskan.. Mintak!! Hahaha.. Kene penampo Free kang aku.. Well.. Aku jenjalan di CP.. Aku jarang sebenarnya jenjalan ni.. Atas faktor takde duit, dan tkder kawan.. Jadi, aku lebih banyak membuang masa di Opiz.. Masa jenjalan di CP tuh, aku sungguh exited melihat barisan patung2 Angry Bird!! Ada yang buka mulut.. Ada yang seneget.. Ada yang kute dan banyak yang comel!! Waaa... Rase macam nak beli semua.. Hahaha

Chop!! Nanti dulu.. Tak bulih rakuss.. Bisikku dalam hati.. So jenjalan masuk dalam kedai sourvenier.. Nengok2 barang sana.. Comel2 bah.. Huhuhu.. Dan tetiba aku terjumpa seekor tikus berwarna hitam yang sungguh kiut.. Huwahuwahuwa.. Nak beli ker tak?? Ahh!! Nanti dulu.. Kita round lagik.. Hahaha.. Sampai aku keluar dari kedai tuh.. Baru aku teringat pasal tikus tuh bila aku sampai umah tengok2 gambo.. Aiyoo~~


Keluar ja dari kedai tuh, kaki melangkah ntah kemana.. Masuk butik keluar kedai.. Gitu ar kerja aku jenjalan sorang2 nih.. Ntah mana mau pigi.. Dan akhirnya aku TERambil bakul di Eatons.. Kedai alatan tulis dan aksesori.. Aku main amik ja.. Masuk semua dalam bakul.. Dan akhirnya.. Aku menuju ke kaunter.. Bayo.. Hurmm.. OMG!! Sikit jer barang aku beli.. Nilainya sebegitu murah!! Hahaha.. Terkebil2 mata menengok resit.. Hahhaa.. Terus si Angry Bird terpinggir.. Takper.. Len kali yeah Angry Bird kita ketemu.. Huhuhu..

Kiut Jer..
  
Si Tikus yang Comel ^__^

Nak Tak Nak jer Senyom!! Nyampah~~

Inilah Yang Aku Buat Hari Sabtu..

Sesuatu Yang Ada Di Dalam Cermin Itu.. Ngrrr

Itulah kata orang bila kita main redah jer berjalan tanpa membuat persiapan kan.. Habess.. Semua yang di pegang.. Semua nak di beli.. Argh!! Sapa bilang aku ni seorang yang jimat!! Akulah yang suke membazir.. Huhuhu.. Dan yang pasti, dalam aku berjalan sensorang tuh, ada mata yang memerhatikan.. Di FB baru dia cakap.. Huh!! Nasib baek ko tak tak tegor aku masa ko nampak aku.. Kalu tak, kompom aku pingsan sekejap.. Hahahaha.. My Name Is SAAT

No comments: