BEBAS DARI KMR 2011

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Huwarghh!! Sangat mengantuk.. Semalam tido dekat2 jam 12.. Bangun jam 2 pagi dan tak tido sampai bersahur.. Lepas sahur baru tido balik.. Hohohoho.. Pagi ni datang opiz dah.. Lambat sket.. Tak per.. Jam 10 baru bangun.. So, jam 11 gerak ke opiz.. Hari ni pakai baju biasa jer.. Sebab aku di fahamkan ade Majlis Bubur Lambok di opiz.. Pakai baju Sabah Fm lor..

Sungguh Propa.. Hihihihi

Sampai opiz semua orang bertumpu kepada aku.. Why?? What Happend?? Fuh.. Penat aku menjawab.. Nak ja aku rakam perbualan tuh dan mainkan semula bila ada orang tanya.. Hahaha.. Main FB, Update blog dan susun jadual.. Itu jer aktiviti aku hari ini.. Jam 3 petang si Hani ajak turun bawah. Bantu dia mengagihkan bubur lambok kepada kenderaan yang lalu depan opiz kami.. Sempat lagik pozing sambil menggaul bubur lambuk.. Sangat propa.. Hahaha..

Sempat aku sambar beberapa tapau bubur lambuk.. Lepas tuh, naik opiz dan sambung updating status.. Balik umah lewat.. My Name Is SAAT

No comments: