BANGKOK OR JAKARTA

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Huh!! Apabila membaca dua tempat ini di wall post dia.,. Aku rasa sedih sangat.. Tiba2 ja aku sedih.. Ntah la.. Ndak pun jauh dia mau pergi.. malah langsung tidak akan tinggalkan aku lama.. Tapi ndak tau kenapa mood sedih itu tiba2 datang menerpa dengan dasyat sekali..

Gatal jugak tangan nak respond tapi rasa macam berat sangat hati ni.. Tetiba dia sms.. Fuh!! Panjang umo betul.. Amin~~ Kitorang bersoal jawab seketika.. Last2 dia cakap tak mo pergi pulak.. Aiyoo.. Kenapakah?? Takkan sebab aku sedih sebab terasa nak di tinggalkan terus dia ndak mo pergi kan?? Ntah arr.. Tapi, kekadang jangan ikut sangat kemahuan aku ni.. Nanti boleh buat u jadi sedey.. Cuba tegas sikit dalam membuat keputusan.. Tapi, kalau dah perkara tu mendatangkan keburukan, u kene lah ikot yang baik k.. Hihihi

Dulu, dia pernah bagitau kalau dia mau pergi Acheh.. Katanya suka dengan sejarah dan mau sangat nampak kebangkitan masyarakat Acheh selepas Tsunami.. Lepas tuh tak jadi pergi sebab flight dah full.. Dia cakap nak pergi Terengganu lax.. Aku mengiyakan ja.. Malas mau cakap apa2.. Sebab dia pergi pun pakai duit dia kan.. Hohohoho..

Tapi satu ja aku nak pesan, kalau nak pergi luar negara, u kene jaga diri elok2 k.. Secantik dan sehebat mana pun negeri orang, tidak mungkin akan menandingi kehebatan negeri sendiri.. Satu lagi, kalau dah u di luar Malaysia, i akan cuba untuk tidak sms u.. Sebab i tahu kalau caj IDD untuk sms ke dalam Malaysia dari Luar Negara adalah lebih rm3 per sms.. Itu baru sms.. Belum lagi call.. Huhuhu.. Sadis sungguh.. Better aku tak sms dia daripada nyusahkan dia top up kan.. Huwahuwa.. My Name Is SAAT

No comments: