RINDU AH!

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Setelah lama aku ndak menulis pasalo dia di blog ku ini.. HUhuhu.. Yes.. Aku dah lama ndak rasa rindu pada dia macam malam ni.. Sangat lama.. Sebab beberapa minggu lepas kami asyik gaduh ja.. Lain lagi kes dia dengan si Sahabat.. Tapi alhamdulillah, semuanya dah ok sekarang... Hikmah ramadan kut..

Yang pasti, malam ini aku sungguh bingung.. Aku sms dia tapi tak menerima sebarang balasan even dia cakap dia dah reply.. Kat FB pun begitu jugak.. Dia cakap on FB tapi aku tak terima sebarang respond.. Aku sungguh terasa macam di pinggirkan pulak.. Tapi takper.. AKu yakin kalau masalah ni bukan berpunca dari aku mahupun dia.. Masalah ni agaknya datang dari talian HP yang kami guna..

Hurmm.. Agak aneh kan.. Sebab bila dia guna HP si sahabat ok pulak.. Ye lah.. Si sahabat kan pakai operator lain.. Urgh!! Rindu itu sungguh luar biasa.. My Name Is SAAT

No comments: