TETIBA EXITED!

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Masuk hari kedua ramadan.. Hari kedua jugak aku berbuka di opiz.. Huhuhu.. Makan atas tajaan oleh sebuah hotel di KK ni.. Alhamdulillah.. Perut dah sendat.. Tak arr.. Mana ada sendat.. Biasa2 ja nih..

Hari ini aku bangun awal.. Tapi aku bergolek2 lagi di katil sampai jam 9 pagi.. Lepas tuh baru aku bergerak pergi mandi dan bersiap ke Opizz.. Hari ni suka suki hati aku ja masuk lambat.. Sebab kalau ikut, skung ni dah masa untuk berkonvoi.. Tapi, pelancaran akan di lakukan esok oley Ketua Menteri.. So, maksudnya hari ini dan esok aku masih berada di KK.. Cuma akan bertolak ke destinasi terpilih seluruh Sabah bermula 4 hingga 15 Julai 2011.. Owh.. Sungguh aku rasa best!!! Yeaa.. Langsung aku tak rasa keberatan nak pergi.. Dan sungguh aku tak sabar untuk sampai ke Tawau!! Waaaa..

Aku akan berada di Tawau pada 7 dan 8 Julai ni.. Best Best... Dua malam aku di Tawau.. Kompom aku curik tulang balik kampung jumpa keluarga aku.. Even kampung aku jauh dari lokasi aku berkonvoi nanti.. Tapi, pandai lah aku curik tulang kan.. Naik bas balik umah.. Mana mau rugi.. Hihihi.. Wahh!! Ndak sabar sungguh.. Ngeee~~~ Tadi masa taklimat di Bilik Mesyuarat Refflesia Pejabat Penerangan, aku agak terkejut.. Sebab seorang dari peserta tuh adalah kawan aku!! Waaaa.. SUngguh tak ku sangka.. Dia sempat pesan ke aku sebelum dia balik "Aduss!! Dua minggu aku akan nampak muka ko sakk!!" Akakakaa.. Sabar lah.. Ko ingat aku suka nampak muka ko?? Miakakakaka Gurau lor.. Kawan aku masa kat U dulu.. Ngee

Esok sepatutnya aku duty pagi.. So, nampaknya aku tak yah duty lah kan.. Huwahuwahuwa.. Sungguh membahagiakan.. Hihihihi.. Yang pasti, kami akan memulakan penjelajahan pada 4 Julai ke Kudat, ke Sandakan, Lahad Datu, Kunak, Tawau, Ranau, Dan balik ke KK.. Closing akan buat di Weston Beaufort.. Bertemu ngan pasukan konvoi dari Brunei dan Sarawak.. Fuh~~ Penat ni..

Dan hari ini aku tak banyak sangat nak share.. Semalam seingat aku, mata aku tido dalam jam 9 lebih.. Sampai umah ja semalam, terus mandi and limpang kat tilam.. Dah tak sedarkan diri lepas tuh.. Jam 12 aku sedar untuk matikan lampu dan pakai selimut.. Jam 2 aku tersedar lagik untuk bersahur.. Paling awal dalam idup ku.. Selalu jam 4 baru bersahur.. Huhuhu.. Makan bubur ja.. Bubur yang aku tapau siap2.. Makan kat bilik jer.. Malas nak kluo.. Lepas makan, cuci gigi dan sambung tidoo.. Ngee~~ Nyenyak sungguh.. Sampai semua terbabas.. Huhuhuhu.. My Name Is SAAT

No comments: