BiNGUNG LAGI


Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Hye Fellazz!!
Memudahan semuanya sihat ja hari ini yah.. Aku?? Sihat jugak.. Cuma kekadang aku kalah dengan migrain ni yang sejak dari Tawau asyik datang menyerang.. Hurmm.. Aku rasa ni bukan migrain biasa.. Ni macam petunjuk ja.. Tapi aku diamkan saja.. Malas mau pikir.. Sebelum ni aku batuk dan dalam kahak tu ada darah.. Dalam hingus masa aku selsema tu pun ada darah jugak.. While taik idong ku kering pun warna merah darah.. Huhuhu.. Ngeri jugak kalau ku ingat balik..

Kengerian itu kembali semalam bila mana aku mandi dan aku batuk agak dahsyat sedikit.. Huhuhuhu.. Segumpalan kecil macam guli mini tu keluar.. Kahak plus darah kental.. Yulkk!! Tapi aku pi pegang2 jugak.. Urkk!! Takot.. Aku try lagik keluarkan kahak.. And another kahak with darah.. Hurmm.. Aku diam2 terus dan mandi macam biasa.. Ngeri wei.. Kemarin dulu penyanyi popular dengan lagu Kembali Senyum, Izwan Pilus meninggal dunia sebab ada jangkitat dalam darah/paru-paru.. Ndak kan lah aku akan mengalami benda yang sama?? Huhuhu..
Ya tuhan.. Kalau mengikutkan keadaan aku skung ni, memang aku mau pergi bertemu mu.. Tapi, aku belom bersedia bah.. Banyak lagi dosa aku ni yang belom ku basuh.. Ntah terampun ka tidak.. Huhuhu.. Memudahan ko mengampunkan dosaku.. Kerana kau lebih berkuasa atas segala yang ada di langit dan di bumi..

Hurmm.. Semalam, bukan semalam ja pun, tapi sejak beberapa hari lepas, HP aku sungguh sunyi.. Kalau ada sms pun semua pasal topik kerja.. Suddenly aku terima sms dari Abg Beso.. Dia tanya kalau aku remove diorang atau aku deactivate FB.. Yupz.. Aku deactivate FB lor.. Mana mungkin aku sanggup remove kamrang dari FB aku.. Apa lagi dari hidop aku babe.. Kamu berdua sangat memberi kesan pada hidup aku di KK ni.. Huhuhuhu.. Kamu tiada, aku rasa macam gila sangat.. Hope, ndak lama lah begini.. Aku tutup FB sebab aku mau elak rasa sakit hati dan cemburu.. HMAM post terakhir dia pasal Hamba Cinta.. Aku tau, aku yang dimaksudkan tuh.. Hurmm.. Nampak sangat aku terhegeh-hegeh dengan dia kan.. Cinta takkan bertepuk sebelah tangan babe.. Ok then.. Stop it lah.. Lain lak rasa.. Huhuhuhu..

Abg Beso, nak tau tak kenapa aku cakap ko sudah buang aku?? Sebab, bermula awal tahun 2012 ni, aku try untuk sms ko.. Tapi aku ndak dapat.. Sending failure.. Mungkin ko ada nombor lain kali kan.. Ko jarang2 kasi on ni nombor celcom ko.. Hurmm.. Sumpah!! Sedihnya bha.. Dulu, masa birthday ko, ko sedih sebab aku wish ko sekali ja.. Lepas tuh, masuk puasa, ko sedih sebab aku lambat wish ko.. Masa Raya pun begitu jugak.. Tapi, aku ndak pernah lupa wish TGIF sama ko.. Sebab kamu yang kasi kenal aku dengan akronim tuh.. Tahun baharu 2012, aku try untuk sms ko.. Tapi failed.. Sampailah hari ni.. Kalau masa tu, ko ada sms aku, then aku balas pada masa yang singkat, ko leh pulak terima.. Huhuhuhu.. Just be positive.. Ko tak mau aku ganggu ko kan.. Ok then babe.. Aku gembira bila ko gembira gak.. Itu ja.. Jangan fikir sangat pasal aku k..

Hurmm.. Sedih ar.. Cuti CNY ni aku ndak tau mo buat apa.. Kerja ja lah.. Tapi, after kerja? hurmm.. Ko pegi bercuti kan?? Aku tau, si HMAM pun ikot gak.. So, enjoy la kamurang..^___^

>>My Name Is SAAT

No comments: