SiSTER-SiSTER iTEWW

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Hye Fellaz!!
Wink~~ Alhamdulillah.. Walaupun aku masih separuh mati.. Tapi, aku tidak boleh terus dengan dunia aku.. Trying something new to have a better life.. Sepanjang hari kalau tidak kerja. aku meringkuk dalam rumah.. Bukan atas arahan sesiapa, tapi atas kehendak diri yang tidak memiliki kawan yang ramai.. What should i do then??

Semalam, Kerja sampai jam 3 petang baru balik umah.. Then aku main watsapp dengan Mak Hayy.. Lepas tu, dia ajak aku turun.. Owh~~ Padahal tyme tu aku baru juga melabuhkan tubuhku di hadapan tv.. Mata sungguh rabakk (perkataan rabak aku belajar dari dia) then aku kasi tau malam baru dapat joint. Jam 7 kunun.. Tapi tersedar jam 7.45 malam.. Sebelum tido tuh, sempat lagi aku main watsapp dengan someone yang begitu meminati aku.. Thankz sebab memahami.. Bukan aku ndak mau terima cinta ko.. Tapi, hati aku bukan untuk dicintai atau mencintai sejak aku putus dengan x aku.. Alhamdulillah, dia paham.. Dan kami sepakat untuk jadi kawan baek.. Huhuhu.. Hop kali ni aku boleh belajar utuk tidak menyakiti dia pulak macam mana aku lakukan kepada kawan baek aku sebelum ini..


Jam 8.25 aku dah ready.. Mak Hayy mau bawak pergi tengok wayang.. Dalam jam 8.55 begitu aku sampai KK.. Parkir kereta dekat Sinsuran.. tengok wayang di CP.. Mak Hayy suh parkir sana.. Berjumpa di Trafik Light.. Ingatkan kami berdua ja.. Rupanya ada ramai ging-ging dia menunggu di Growball Cineplax CP.. Huhuhu.. Sister-Sister yang sudah transform menjadi sissy yang cute.. Of coz ada jugak anak ikan dia. Aku di perkenalkan kepada setiap seorang.. Lemparan senyuman dan salam mesra dari aku.. Lepas tuh, diam-diam.. Hybernating.. Kami tengok Under World Awakening.. Best sangat!! Make sure teda budak-budak yang joint nonton. Sebab filem ni sangat ganas.. Tapi, aku sangat suka watak heroin filem nih.. Memang superbb (aku belajar ayat ni dari dia) Mak Hayy belanja aku tiket wayang. Aku lax pergilah membeli soft drink with pop corn.. Masa berbaris tuh, ada sorang mamat lax tegor.. "Assalamualaikum.." aku menoleh sambil membalas salam.. "Kenal ka?" Uhuhuhu.. Sebab aku sungguh ndak kenal dia.. Tettt!! Rupanya dia salah orang.. Wink~~ Lepas membeli tuh, sepatutnya dia di belakang aku.. Pakai baju kaler sama lagik.. But once aku menoleh, dia sudah tiada.. Malu mengkali kan :P

Wayang mula jam 9.05 malam.. Asyik sangat tengok filem tuh sampai ndak sedar habis sudah.. After that, kami lepak lagi di Jesselton Point juga dengan geng-geng yang sama.. Hhahaha.. Bantai gelak ja aku.. Sister-Sister itew sungguh peramah.. Hampir semua jantan yang lalu akan diorang sapa.. "Gong Xi Fatt Chai.. Ang Pow Na Lai.." Yang satu lagi membalas.. "Getekk, Sundal.. Pukimak.." Hahahha.. Lawak siot diorang.. For sure, diorang makan sume.. Aku masih terasa kenyang dengan soft drink dan pop korn.. So, order Milo Panas dan layan rokok jak ar.. Huhuhu.. Yupz, aku merokok balik dah :((

Jam 12, kami mula mengangkat punggung. What i meant Mak Hayy and I lah kan.. Yang lain mau ke Pub B.E.D lagik.. Huhuhu.. Sumpah aku ndak mau masuk sana... Takut ketagih lax.. Cukup lah aku terbuka untuk duduk dengan diorang tu sumer.. At least, aku leh memandang sesuatu dari sudut pandang diorang kan.. Be Positive plz!! Mak Hayy ajak aku stay a night kat umah dia.. Tapi aku tolak.. Takot ndak selesa.. Just stay di rumah sendiri sudah.. Takut menyusahkan plak.. Plus, aku ndak bawa baju pun.. Lepas antar dia  ke kereta dia, aku pun pandu kereta balik.. Dan di pertengahan jalan, budak tu sms aku.. Sebabkan mata belom mengantuk.. Ok, U turn.. Nothing happend.. Alhamdulillah..

Balik umah jam 5.30 pagi.. then tidor terus.. Jam 9 pagik bangun dan sarap-sarap manja dengan Mak Hayy dan Hani di Sembulan.. One of my Fav Restoran.. Bandung dia terbaekk.. Makanan dia pun ala kampung.. Siokk~~ lepas makan, terus berfikir mau kemana.. Hani mo bawak anak-anak dia pergi ke Lok Kawi Zoo.. Terasa mau joint. Tapi ku rasa, aku sudah terlalu besar untuk ke tempat itu.. Plus, ndak mau kacau family activities.. Semalam dia and famly dia pergi ke Wet Land Theme Park atas tiket aku.. Tiket dia hilang.. Missplased katanya.. Aku kasi 5 keping.. Sebab aku pun ndak tau mo guna dengan siapa :((

Lepas ni ndak tau mo kemana.. Kalau aku diam2 begini, aku akan teringat balik ngan dia.. Dia yang selalu temankan aku.. Juga memberikan sinar kebahagiaan tatkala aku memerlukannya.. Ouch!! Pedis lak terasa...

>>My Name Is SAAT

No comments: