KUAT CARA SALAH

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Hye Fellaz!!
Pe khabo?? memudahan semuanya dalam lindungan yang maha kuasa.. Alhamdulillah.. Aku sihat ja nih.. Hati?? Huhuhuhu.. Almost 2 weeks dah berlangsung pembebasan aku dengan dia.. Banyak memberikan kekuatan kepada aku.. Ada jalan halal untuk menyelesaikan masalah.. tapi, aku memilih untuk melakukan cara yang salah.. Huhuhuhu.. Aku bukan amik obat kuat hokeyy.. Lagi besar dari benda ni.. Kemungkaran yang sangat dahsyat!! Huhuhuhu

Pertama, sign in kan diri dalam Club.. Mabuk-mabukan dan balik rumah tidor.. Hahahhaa.. Itu untuk hari pertama.. Hari kedua.. Log on ke satu laman yang bodoh bangang.. Chat.. Meet and done it!! Fuhh~~ Siyes after that aku menyesal.. Sangat merosakkan diri kan.. Tapi, aku rosakkan diri aku supaya aku boleh elak untuk menakluk hati dia yang bersih.. Siap ada love bitez lagik.. Buduh tu orang.. Sudah cakap jangan buat, dia buat jugak.. Huhuhuhu.. Nasib baik ada "Handyplus".. Hihihihi..


Hari ketiga.. Menangis kuat-kuat sebab sudah buat dosa yang begitu besar dalam idop.. Erk.. Mungkin dah buat banyak dosa kan.. Tapi, kali ni memang betol2 rasa diri ni kotor.. Huhuhu.. Tapi sumpah!! Aku sudah boleh meletakkan diri aku jauh dari dia.. Aku sudah boleh belajar untuk membenci dia.. Aku ndak pernah melakukan perkara bodoh begini seumur idop aku.. Dan kali ni, aku nekad untuk membenci diri aku sekali.. Kotor.. Jijik dan Hina.. Memang tidak layak untuk sesiapa..

For sure, aku mo minta maaf dengan Tuhan.. Mak Abah aku dan the whole family aku.. Aku buat begini untuk merawat luka dalam hati yang macam pukimak jak aku rasa.. Aku ndak tau dari mana aku dapat kekuatan begini.. For sure, aku sungguh menyesal and takkan buat lagik.. First tyme aku bangon dengan muka yang senyum.. Selalunya mesti aku tengok muka aku di cermin macam bangang.. Thankz to my self yang sudah semakin GILA TALAK!!! Fucking Shit..

>>My Name Is SAAT

No comments: