JATUH MiSKiN

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Hye Fellaz!!
Apa khabar kamurang?? Semoga sihat lah arkk.. Hari ni aku sihat gak.. Semalam as usual masuk bilik jam 10.30.. Tapi tidor dekat jam 12 jugak.. Ntah kenapa semalam aku ndak boley kawal diri aku untuk memikirkan semuanya.. Susah betol mau tidor.. Ku cuba sedaya upaya untuk melepaskan semuanya.. Namun, tiada apa yang buruk berlaku.. All in control.. Huhuhu..

Bangun jam 4.30 pagi.. Sengaja kunci jam pada masa itu.. Sebenarnya mau bangon masak nasi goreng untuk bawa p kerja.. Tapi, semalam tu aku tidor terbangon-bangon bah.. Macam ndak lena aku tidor.. Sekejap-sekejap aku tersedar.. Sempat lagi mimpi meteor besar jatuh dekat kawasan rumah.. Ala-ala kiamat sudah dekat. Tapi aku masih tetap slumber.. Yang ada, Aku, Makcik aku dan si Azam adik aku.. Tetiba rindu lakz kat diorang.. Ndak pa, malam ni aku call lah tu..


HP aku semalam teda sms yang masuk.. Sebijik pun tiada.. Hurmm.. Itu yang membuatkan aku sedey.. Sekurang-kurangnya aku perlukan satu atau dua sms setiap hari.. Sunyi bah rasanya idop ni.. Hurmm.. Tapi yang pasti, aku semakin mulai membiasakan diri.. Bercakap sensorang dan melakukan aktiviti sendirian di rumah seolah ramai orang, wal hal sendirian jugak.. Gila ndak tu?? Huhuhuhu

Thankz a lot to Mak Hayy sebab banyak tolong aku kenalkan dengan kengkawan dia.. Ndak kisah la.. Sissy ka apa ka, perlu diingat, tiada yang sempurna di dunia.. Walau siapa dan apa jua mereka, tetap juga dari yang menciptakan sama.. Rindu dengan Abg Besoo.. Dengan dia.. Tapi, ni lah cara untuk aku elak dari mengingati diorang.. Kalau aku sendiri, suddenly they will pop-up in my mind lol.. Ntah.. Mungkin sebab diorang ni selalu menceriakan hari aku dulu.. Anyhow, thankz jugak lah aku kirimkan yang teramat sangat..

Eh, tajuk entry pasal Miskin kan?? Huhuhuhu.. Tersasar jap.. Bukan bah.. Hari ahad ni kami ada family day.. Then, kami di suh beli hadiah memasing untuk di bawa pada majlis itu nanti.. Enjoy2 ja pun.. Huhuhu.. And of coz aku mau kasi yang gempak gak kan.. Takkan lah mau kasi yang capter.. Mungkin, hari ini adalah hari yang terakhir aku berenjoy-enjoy segala.. Esok dah tak boley dah.. Minyak pown belom isi.. Bil Air pown belom bayar.. Huhuhu.. Duit dah banyak abis masa di Tawau dulu.. Plus, gaji bulan Januari ni awal banget.. Huhuhu.. Tu yang lekas ja miskin.. Ada hikmah.. Memudahan rezeki aku akan terus ada sampailah hari gaji menjelang tiba.. Huhuhuhu

Lagipula, untuk bulan 3 nanti, ada banyak yang perlu aku uruskan.. Insurans kereta, Road Tax, Minyak wangi untuk dia seperti yang aku janjikan.. Kena jugak carik.. Aku dah janji kan.. :)

Jap lagi mau carik hadiah family day tuh.. Then terus balik umah.. Sebab for the first tyme eva.. Si Jan dan kawan dia akan stay bermalam di umah aku.. Dia baru sampai KK tadi tengahari.. Aku kasi dia kunci tyme aku lepak makan tengahari dengan si J, Mak Hayy dan Abg Boy di Fok Nguen Asia City, KK.. 

Hurmmmmm.. Rindu bah.. Siouu~~ :((

>>My Name Is SAAT

No comments: