SEMAKiN GiLA

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

hye Fellaz!!
Pa khabar kamurang?? Huhuhu.. Semoga semuanya sihat lah yeaa.. Semalam aku buat kerja gila.. Satu laam web sosial baharu lagi aku bukak.. Kali ni macam sudah kali ke-3 aku bukan dan close acc di page ni.. Tapi, kali ni aku bukak lagi balik.. Ngeee~~ Entah kenapa aku p bukak lagi tu websites.. Sedangkan sebelum ni aku pernah berjanji untuk tidak membuka web itu..

Seperti yang aku jangka, ramai yang mengirimkan mesej.. jam 10 malam aku register.. Selepas menghantar sms selamat malam kepada si Ang Babe, aku bersedia untuk tidor.. tapi, notification sound demi notofication soud aku dengar.. huh! mau saja aku kasi off tu laptop.. yelah.. Esok kan aku kerja pagi.. tapi, ndak pa lah.. Untuk menggembirakan hati yang duka lara ni, aku pun baca lah mesej-mesej diorang yang di kirim kepada aku.. Semuanya ajak untuk berjumpa.. Mo bersex la tuh.. Hurmm.. Aku apa lagi, bermain tarik tali ja dengan diorang.. bukan apa, hati aku masih bukan milik siapa-siapa.. Walaupun sekarang ni aku sungguh kecewa dengan perlakuan dia atas rasa rindu aku pada dia..


Dia cuba untuk memperolok-olokkan rasa rindu aku dnegan dia.. Hey!! Aku bukan main-main tau rindu dan sayang dengan ko.. Kalaulah betul ko ndak sudi, kenapa perlu aku terhegeh2 kalau aku ndak ikhlas?? begitu cara ko treat sayang ko ni?? mucuk ko ni?? Begitu ka?? Owhh~~ Sebenarnya aku tak kesah pun.. Sebab aku rasa sayang dengan ko.. Aku masih bley tahan lagik.. Tapi, entah kenapa rasa cemburu tu tetiba datang when ko ngan Abg Beso cerita pasal si Danni.. Sumpah!! Aku nagis.. Aku tau teda guna kalau aku nagis.. So, daripada aku membiarkan hati aku terluka terus.. Baiklah.. Aku akan berusaha untuk mengelak dari menghantar sms dengan ko.. Tapi kalau aku tak mampu, terpaksa jugak lah.. Sebab aku selalu kalah dan lemah kalau memikirkan hal mengenai kamu wahai sayangku HMAM!!! Kenapa susah sangat mau paham??

Aku ndak salah kan ko atas semua ini.. Aku yang salah.. Begitu mudah jatuh cinta.. Begitu mudah memakan pujuk rayu.. Kan aku pernah cakap dengan ko.. Sekali aku dah jatuh cinta dengan orang tu, susah untuk aku melupakannya.. Dan aku juga pernah cakap ke ko kalau aku ndak mau bercinta sebab aku ndak sanggup dengan kesakitan ini.. Huhuhuhu.. Ya Allah!! Kan bagus kalau aku bisa menemui mu sekarang.. Tapi, sesungguhnya aku belom bersedia...

Apa saja yang aku buat semuanya akan teringat pasal ko.. Aku berak sekali pun akan teringat ko.. Aku terpaksa alihkan fikiran aku dengan bercakap sensorang.. Bermain dengan minda dan kekadang sampai menampar diri sendiri yang susah menerima kenyataan.. Hurmmm~~ Ujian semua ni kan.. Ndak pa lah.. Aku yakin aku boleh melupakan ko.. Insya Allah.. Cuma kekadang aku ndak boleh kawal ni semua.. Benda yang aku tengok, yang aku dengar.. Semuanya ada kaitan dengan ko.. Hurmm.. Semoga ko bahagia k.. I love you.. Hati aku tetap milik ko.. Sampai aku mati~~

>>My Name Is Saat

No comments: