TGIF

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia...

Hye Fellaz!!
Hari ini aku sudah tidak tahan.. Aku sungguh menyikasa diri begini.. Aku mau cinta aku balik!! Aku sungguh sayangkan dia.. betul.. Kalau aku ndak sayang dia, aku ndak kan terhegeh-hegeh mengsms dia petang tadik.. Aku datang opiz membawa muka yang sungguh bengis.. Senyum pun tidak. Bos besar aku sempat jugak tanya dengan kawan-kawan.. Ingat aku ndak dengar ker bos?? Huhuhuhu.. Im sorry.. Aku sakit bos.. Semua sakit.. Sakit sebab salah aku jugak yang suka mencari penyakit..

Semalam aku tidor awal.. Dengan harapan aku boleh lupa semuanya.. Aku langsung ndak makan.. Migrain yang sungguh menerobos masuk ke atas kepala dengan penuh rakus dan tanpa belas kasihan.. Apa mau buat?? Iyakan saja.. HP aku langsung tidak berbunyi.. Sunyii saja di sudut meja.. Aku kasi idop tu laptop.. On FB Kakanda Saat.. Tapi, aku tetap tidak rasa gembira.. Aku ndak berani untuk tulis something di wall dia.. Aku takut kena maki.. Aku takut dia serang aku.. Weyh!! Jiwa aku ni lembot siott.. Huhuhuhu.. Aku perlukan belaian dari dia.. Plz!! HMAM!!


Hari ini aku balik tengahari.. Alasan keluar awal mau pegi semayang jumaat. Tapi sebenarnya aku balik umah dan tidor.. Sebelum tidor, aku ketawa sendirian dalam bilik. Macam orang gila tu bah.. Tengok HP yang sunyi sepi.. Terus ku amik dan sms kepada Abg Beso dan Abg Babe (nama baru HMAM).. "TGIF" Hurmm.. Sumpah!! Aku sangat merindui kamuu berdua.. Aku alone di sini.. Teda sesiapa.. Macam meminta simpati plak bunyiknya kan?? Aduss.. Aku mau di sayang dengan ikhlas bah.. Bukan mau di kesiann.. Huhuhuhu..

Aku ndak tau mau cakap apa sudah.. AKu sudah kasi deactivate tu FB balik.. Biarkanlah aku bersembunyi buat sementara waktu.. Aku mau diam2 ja ni.. Selagi aku boleh kawal.. Aku akan kawal.. Kalau ndak boleh tertanggung, maka aku akan sms dia walaupun hakikatnya aku akan terus menanti balasan sms itu.. Ndak pa bha.. Inilah ujian namanya.. Owh!!

>>My Name Is SAAT

No comments: