BUKAN KERANA RUPA

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Hye Fellaz!!
Hari ini aku sungguh rajin membuat post baru.. Hihihihi.. Jap lagi mau ke celcom untuk dapatkan sim baru untuk broadband dan terus balik rumah.. Ntah apa khabar ketam yang aku masak semalam tuh.. Hihihihi.. Hui~~ Sampai jam ini aku lom makan nasik lagi.. Kenyang ar.. Dah membantai kuih 3 bijik dan air 2 gelas.. Hohohoho~~ 

Tajuk entry hari ini.. Bukan kerana rupa.. Mesti ramai yang pernah tengok rupa aku dalam gambar.. Aku edit sedikit ja pun.. Edit brightness dan sharpness ja sket.. Aku kan sedikit itam.. So, kalau di edit, nampak ar sedikit putih.. Jambuuu giteww.. Hihihihi


So, lepas ni nampaknya aku kene kurangkan edit gambar.. Biar kasi nampak muka yang sebenar.. Jerawat timbol.. Itam legam.. Bibir munggil tapi itam.. Kuat smoke kan.. Hahaha.. Ndak tahan ni.. Munggil~~ Kah Kah Kah...

Hurmm.. Aku bukan cari orang yang sempurna untuk jadi pendamping hati aku.. Sebab aku tau, aku tidak begitu sempurna untuk mendapatkan kesempurnaan. Tiada siapa yang memiliki kesempurnaan.. Hanya Tuhan yang memiliki sifat kesempurnaan.. Bukan kita selaku hambanya yang hina dina ini.. Redho.. Terima seadanya..

Aku cuma mencari orang yang JUJUR dan IKHLAS dan boleh menerima aku seadanya.. Sekali aku katakan CINTA.. Insya-Allah.. Hati ini tidak akan terbuka untuk orang lain.. Sekali hati ini disakiti.. Selamanya akan diingati.. Hurmmm

>>My Name Is SAAT

No comments: