CEMAS CEMIS CEMUS

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Hye Fellazz!!
Hurmm.. Hari ini sungguh gembira walaupun agak mendebarkan dengan keadaan aku yang sangat lalai.. Tau tak kalau hari ini aku melanggar kereta bos opiz aku?? Huwarghhh~~~ Nak tau cerita?? Jap lagi aku g tau k.. Hihihihihi..

Hari ini macam biasa aku datang opiz.. Sepatotnya hari ini ada shooting.. Tapi kena kasi batal last minutes.. Bermaksud, next episod akan dirakam pada esok hari.. Hari Jumaat.. Adoi~~ Sangat sibuk hari ini.. Sampai opiz ja terus masuk dengar taklimat untuk program Kemuncak Mencari Bintang 2011.. Aku macam biasa lah.. Jadi pendengar yang setia.. Of coz aku jugak jadi pengacau kepada kawan-kawan aku.. Hihihihi.. Asyik naik jer nama aku oleh bos kami "ADUN Tawau.. Sila pokozz~~ Hihihhi" Ah!! Bagaimana aku nak pokoz kalau perot sedang menggelegak lapor.. Sebelum masuk tadi aku tengok bee hon atas meja.. Sure ada makanan!! Tapi, lambat abis.. Nyampezz.. Macam makan tengahari pun ada jugak.. Huhuhuhu


Lepas makan, bos suh aku ganti tempat si Dayang GB sebab diakan penerbit.. Sibuk konon.. Suddenly, aku dapat sms.. Ngee.. Thankz Sang Arjuna.. Rajin jak dia sms aku hari ini. Dia pose.. Huhuhu.. Dan dia hari ini akan pergi skolah anak Abg Beso.. Sebab anak dia akan mempersembahkan Coral Speaking.. Teringat laks masa dolu-dolu.. Aku 1st generation Coral Speaking kat SMK dulu.. Huhuhuhu.. Best.. Si Tenggang Home Coming tajuk coral speaking kitorang.. Cerita pasal Tanggang lah.. Tapi modern sket..

Aku dari ging bubut sampailah pegi saloon sebab esok mau shooting. First tyme aku masuk saloon sampai maen cuci rambut oleh gadis.. Huhuhuhu.. Kawan Mak Hayy.. Saitoh sampai tertidor-tidor.. Then, kami hantar lah Saitoh balik.. Rambut dah kira ok lah.. Hurmm.. Nak jer aku biar panjang ni rambut.. Then rebonding.. Hahhaa.. Sure akan kelihatan lucu kan.. :P Rambot aku ni kasar dan tebal.. Ya.. Agak rendah diri.. Tapi, bersyukurlah kamu wahai Saat!!

Lepas tuh, kami menuju ke KK Plaza.. Amik baju Tajaan Mak Hayy.. Sebelum masok tuh, kami gerigitan mencari parking. Suddenly kami HAMPIR terlanggar kereta Bos Jali yang kebetulan sedang mengejar kami dari belakang.. Ouch!! Katanya side mirror dia calar sedikit. Dia dah nak marah tu.. Huhuhuhu.. Lekas-lekas aku minta maaf.. Yeah!! Salah aku sebab tak tengok side mirror dulu langsung membelok kannn.. Naaa... Nasib baik kete tuh ndak masuk workshop lagik. Sebab, base on fact yang diutarakan oleh Bos Unit Hiburan & Muzik itu, keretanya baru sahaja dikeluarkan dari bengkel dengan kos RM 14K.. Homagadd!! Hampir lagi akuuuuuu~~~ Trauma teruss.. Mak Hayy tetap pose cantik.. Huhuhuhu

Sampai opiz, terus aku ceritakan sume pada bos aku. Ye ar.. Anything happened kene bagitau bos dulu.. Huhuhuhu.. Lepas tuh, si Bunga Tulip lax sms.. Dia cakap kalau diorang stuck kene banjir.. Dari semalam hujan turun tak henti.. jalan utama masuk ke taman umah diorang banjir kilat.. Huhuhuhu.. Aku suh ar patah balik, dia cakap tak leh.. Sebab dah banyak kete bersusun kat belakang.. Huhuhuhu.. Kasihan kat diorang.. Dugaan pose.. memudahan semuanya ok lah..

Then, aku ngan Niza pergi buat rakaman kat Bilik Editing 1. Rakam carta of coz.. Dan skung dah siap. Mak Hayy lax ajak lagi pergi keluar makan ngan kawan dia dari Semenanjung.. Huhuhuhu.. Diorang Niza dan Hani tak mo pegi.. Malu dowhh.. Ok.. Jadi aku kasi kensel ja tu jemputan.. Im sorry Mak Hayy.. Meskipun skung ni, perot aku sungguh laporrr!!

>>My Name Is SAAT

No comments: