KERANA SIBUK TELAMPAU

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia...

Hye Fellaz!!
Pa khabar kamurang?? memudahan semuanya sihat la kan.. Aku sakit ar.. Huhuhu.. Tetiba ni kenas erang penyakit.. Kehulu kehilir membawa ubat.. Aiyarkk.. Ndak pa.. bak kata Sang Arjuna dan Abg Besar, setiap penyakit boleh menghapuskan dosa kecil.. Amin~~

Semalam dan hari ini merupakan hari yang sangat sibuk buat aku.. Huh!! Sampai kena marah oley sang Arjuna.. Mesti kamurang mau tau kisahnya kan?? bah.. Teruskan membaca.. Ihihihi~~ Semalam aku langsung ndak pegi opiz pun. Sebab semalam kami ada shooting. Perjanjian awal, shooting jam 8 pagi.. Tapi, lambat pulak diorang datang.. Jam 10 baru lah start.. Aku yang sepatutnya follow diorang di belakng akhirnya sampai dulu di lokasi penggambaran walaupun sebenarnya aku ndak tau tu tempat di mana.. Nasib baik ada mulut kan..


Linangkit Cultural Village adalah lokasi penggambaran kami untuk episod semalam. Bulan 2 dijangka akan disiarkan.. Best.. Teruja dan Penat gaban!! Memandangkan semalam adalah hari Jumaat, maka aku skip lagi smayang Jumaat. Bukan pinta ku ok.. Itu orang semua keep on recording jugak.. Walaupun aku sindir-sindir manja.. Hurmm.. Mo buat macam mana.. Redho jak lah.. Semoga di ampunkan dosa ku.. Penggambaran mengambil masa sehingga beberapa jam. Hampir jam 4 baru selesai.. Semua barang aku letak dengan Abg Boy Petrus.. Jurumekap kami yang baharu.. Dialah yang tolong kasi cute muka aku ni bah.. Sure!! Aku sangat suka dengan sentuhan dia.. Muka aku nampak glowing.. Tapi, tu jak la.. Bibir jugak yang deluan mengkilat.. Akakakaka...

Nak di jadikan cerita, jam 1.40 lebih-lebih gitu.. Sang Arjuna menghantar sms.. Aku ndak tau pun, sebab masa tu HP aku kan dalam bag yang di simpan dengan Abg Boy.. Jam 2.15 lebih-lebih lagik datang 1 lagi sms.. Bikin sakit ati baca word yang akhir "ntah kali ni apa lagi alasan u nak kasi" Owh.. Macam tercabut ja tu jantung dari badan owh~~ Sumpah.. Dia ingat selama ini aku menipu ka sama dia?? Dia ingat selama ini aku sengaja kasi alasan?? Sedih tol.. Tapi demi sayang aku yang menggunung dengan dia, aku diamkan saja.. Lantas jam 2.40 lebih-lebih barulah aku terperasan sms tu ada. Kelam kabut juga aku membalas sebenarnya.. Sebab semalam tyme buat editing pun aku ndak perasan sms dia datang.. HP aku silent bah.. Huhuhu.. Ya!! Salah aku jugak.. :((

Lepas balas sms tuh, then dia pun balas lagi sms aku.. Aku tau dia sudah marah gilak sam aku.. Bukan aku sengaja bah.. Pliz lah.. Jangan lah marah lagik.. Aku pun sudah bosan meminta maaf.. Ku cuba sudah untuk elak dari melakukan kesilapan yang sama.. Tapi, aku juga ndak sempurna.. Aku merasakan ada aura sedih mendatang. Cepat-cepat aku tepis.. Aku tengah shooting! Aku ndak mau mood aku terganggu.. Masa tu ada 2 scene lagi yang belum di record.. 

Scene menyulam dekat atas pentas.. HP aku btervibrate dalam poket.. Kali ni aku simpan dalam poket supaya aku lebih peka dengan kehdiran sms dari dia.. Mana tau aku kena teriak oleh sound man sebab bunyik getaran itu.. Uhuhuhu~~ Minta maaf lagi!! Dan buat sekali lagik.. Tapi aku cepat-cepat menghabiskan rakaman scene itu.. Supaya aku ndak terlewat lagi membalas sms dia.. Hurmm.. Sumpah!! Aku sedih.. Aku kena marah ni.. Macam mo nagis ja situ.. Abis ja semua rakaman scene, aku terus balik.. Sebab mau bergegas ke lokasi raptai untuk program Kemuncak Mencari Bintang. Masa tu sudah hampir jam 4.. Sambil drive aku layan sms dia.. Dan aku sudah merasakan pada ketika itu, rasa percaya dia sudah kurang dengan aku.. Dia ndak percaya dengan cinta aku kepada dia.. Hurmm.. Ok.. Apa aku boleh buat?? Siapa aku untuk memaksa kamu agar percaya?? Assalamualaikum.. Lebih kurang macam tu lah bunyiknya mesej last aku.. Then hubungan terus terhenti seketika.. Dia marah betol.. Im so sory Arjunaa..

Sampai di lokasi raptai.. Terus melakukan tugas.. Kena marah jugak sebab lambat.. Diingat aku escape lagik.. Nasib baik ada gambar.. Huhuhu.. Thankz to that picture.. Like tyme goes by.. Malam tu masa aku lepak sensorang di sofa opiz, maka sms dari dia datang lagik.. Kali ni nada dia macam marah manja-manja jak dengan aku.. Huhuhuhu.. Im so sorry babe.. Sungguh tidak sengaja.. Lepas tuh dia chill ngan member dia.. Then i said ok jak.. Cemburu gak.. Tapi, takkan aku mau halang dia kan?? Hurmm.. Malam semakin larut.. Mata aku sungguh tidak tertahan.. Mengantuk gila.. Then aku sms dia ucap selamat malam.. 

Begitulah kejadian pada hari semalam.. Hari ini pulak bangon awal.. Duty pagik lagi.. Berat ja rasa kepala mau bangun.. Namun, demi sesuap nasi dan secawan teh.. Bangun jugak.. Walaupun lambat gerak, tapi tepat waktu jugak ku sampai.. Alhamdulillah.. Aku rasa hari ini aku akan stayback di opiz sampai malam.. Carta belum abis edit.. Plus, hari ini kan ada the real tyme program Kemuncak Mencari Bintang until 5pm.. Hurmmm..~~ Memudahan cepat sembuh lo..

>>My Name Is SAAT

No comments: