TV i Di TAWAU

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia...

Hye Fellaz!!
Arapan aku agar kamurang semua sihat lah yah!! Aku sakit lor.. Semua sakit.. Hati.. Idong.. kepala... Telinga.. Sakit semua nih.. Uhuhuhuhu.. Dan untuk tahun baharu 2012 ini lah kali pertama aku menjejakkan kaki ke Tawau.. Kiranya hari ini 15 jan 2012 adalah hari yang bertuah untuk aku.. Hihihihi.. Alhamdulillah, akhirnya sampai juga di kamfunn halaman..

Aku balik bukan sebab bercuti.. Tapi sebab berkerja juga.. Bertuahnya aku.. Sebab semuanya kena tanggong..  Kapal terbang.. Walaupun Air Asia kan.. Hihihi.. Sure, kejadian ketika balik dari Sarawak hari tu berulang.. Tapi kali ni serangan dia laen.. Masa nak mendarat tuih, aku rasa tekanan yang kuat sungguh pada kening.. Pedih bagai di tusuk-tusuk.. Aku terpaksa memainkan kuasa minda aku.. Alhamdulillah berjaya.. tapi, tu ar.. Air mata aku mengalir lor.. Pelik kan.. Sebab sebelah jer yang mengalir.. Sure sakit.. Dizzy!! Makcik aku yang amik kat air port.. Terus antar ke kampung.. Beramah mesra dengan keluarga sebelum balik ke umah makcik.. Rasa macam mo stay satu malam.. Tapi, tetiba dapat sms "Malam ni ada rehasel jam 7.30 malam" Aiyarrkk!!.. Bikin panas kan..

For sure, hari tu sempat gak aku manjat pokok rambutan.. Lama ni ndak panjat pokok.. Panjat lagi laa.. Hihihihi.. Bapak ku ni yang kasi jolok tu buah rambutan.. Dan, kali ni aku menipu dengan Sang Arjuna.. Dia ndak tau pun aku balik tawau.. Hurmm.. Rasa macam bikin dosa besar ni.. Tapi mo buat macam mana. Dia pun macam banyak juga simpan rahsia dengan aku.. Ndak tau macam mana aku leh rasa begitu.. Tapi, biarlah.. Malas mau habut.. Huhuhuhu.. Gilak!! Habut juga bha.. Yeaa.. Rasa macam ndak seperti dulu.. Ndak tau di mana silapnya.. Aku cuba.. Tapi, mesti aku gagal.. Mungkin dia pun mau jadi macam Abg Beso yang tetiba menghilangkan diri dari radar.. Hurmmm.. Jahat betul ka aku ni ar kio?? Wink~~

>>My Name Is SAAT

No comments: