KAU RASA APA?

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia..

Hye Fellaz!!
Sory lah.. Dalam blog ni aku sangat berterus terang. Mungkin ada yang ndak suka atau mungkin ada yang rasa macam menjengkelkan.. Tapi, aku peduli apa?? Aku tulis suma di sii supaya aku ingat dengan benda yang aku lalui hari ini supaya aku boleh jadikan tauladan pada masa depan.. Apapun, aku harap agar semua kamurang sihat yah.. Ihihihihi~~

Tajuk entry hari ini sangat soalan kan?? Yeah.. Aku sengaja kasi soalan supaya aku ingat.. Sebab itulah ayat yang keluar dari mulut aku bila mana aku diterjah dengan soalan itu.. Tergamam dan tiba-tiba aku hilang punca.. Rasa exited tu semua hilang..


Yeah! Aku sungguh merindui orang di hujung talian.. Tanpa salam.. Soalan diterjah.. "Hello.. U nak ape?? I BZ ni.." lagi soalan.. "Asal u suh i carik u?" Homagadd!! Sumpah.. Gementar itu sedang menghukum kalbu aku.. Takut.. Shereeeemmmm... Semua rasa hilang begitu saja.. Patah seribu.. Pecah berderai rasa yang kusimpan selama ini.. Aku ndak tau mo buat apa masa tu.. Yang pasti, lepas aku letak phone, aku terus amik bag dan melangkah pulang.. Bukan setakat itu.. Aku sempat berlinangan air mata bila aku menjadi tertuduh atas pertuduhan yang sangat berat untuk aku terima...

Aku singgah di bahu jalan.. Beberapa kali aku mengulang baca sms yang aku terima.. Panjang dan sangat menghiris hati.. Aku dikatakan sedang mempergunakan dan memperolokkan hati manusia yang pernah aku sayang.. Hurmm~~ Sampai begitu sekali rasa percaya kamu mempercayai aku wahai Sang Arjuna.. Ya!! Hatiku berkata tuduhan itu sangat kejam.. Dan disini.. Sekali lagi aku ingin tegaskan, DEMI ALLAH YANG MAHA MENGETAHUI, tidak terlintas di hati aku sekelumit pun untuk mempergunakan kamu sebagai penghilang sunyi untuk aku di KK ni.. Aku cuma sibuk dengan kerja seharian aku sehingga aku menerima tuduhan itu. Dan bila aku sunyi, barulah aku sms kamu.. Begitu kan maksud mu?? Ya Tuhan!! Susahnya aku mau terangkan.. Dan sekarang ini, aku rasa penerangan sudah tidak perlu.. Mau letakkan aku dalam kotak pesalah?? Ok then.. Aku rela.. Dan aku sudah pun di hukum sekarang.. Aku redho~~

Balik rumah rehat-rehat.. Mandi dan pergi mesjid untuk hari ketiga.. Tenangkan semua!!.. Balik ja dari mesjid, call mamak ku.. Tanya khabar bapak.. His getting better.. Thank God! Tanya pasal adik aku.. si Azam.. Mak aku cakap, dia ok jak.. Tapi, mak aku kesian tengok dia.. Kejar-kejar kawan sebaya dia yang ada basikal.. Owh~~ Kasian bha.. Sekali lagi.. Apa kau rasa SAAT??

>> My Name Is SAAT

No comments: