RiNDU BERTANDANG

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia..

Hye Fellaz!!
Sekarang ni, lagu Dadali, Di Saat Aku Mencintai Mu sedang keudara di radio.. Ntah, hari ini dan semalam, aku sungguh merindui dia.. Aku terasa ingin menghantar sms dengan dia. Tapi, aku ndak kuat.. Aku ndak mau rasa rindu aku diperolok-olokkan lagi.. Cukuplah dengan apa yang ada sekarang ni.. Ndak tau lah.. Adakah dia juga merasakan benda yang sama?? hurmm~ Aku tau kalau dia sungguh ego.. Kalau dulu, bila berlaku keadaan seperti ini, dia akan mula menghantar satu pesanan sms berbunyi, "Hye.. Can we talk?" Dan sekarang ni.. Uhuhuhu.. Agaknya sayang itu sudah mula pudar.. Aku mula membuat spekulasi..

Aku akui kalau aku semakin gila tanpa cinta dia.. Aku akui kalau idop aku semakin kucar kacir.. Aku akui kalau setiap hari aku menanti sms dari dia.. Dan aku akui, kalau aku sudah kotor.. Hina dan sudah terlalu jijik untuk dia.. Dan sebab itu aku tidak berani untuk memulakan perbualan menerusi sms.. Padahal, dalam hati aku, kalau benar dia sudah tidak mahu bersama aku macam dulu.. Aku teringin sangat agar dia menjadi kawan aku.. Abang aku.. Abang kepada 'Si Penjual Sanggar' itu..


Cerita hari ini.. Aku bangun awal lagik.. Kan semalam dah cakap kalau hari ini aku kerja awal pagi.. Carta semua sudah di edit.. Siap compile dah.. Tinggal siar ja lagik. Yang pasti, sekarang ini, badan aku sungguh lemah.. Lemah mengangkat beras yang di taja oleh Sazarice dan memunggah beberapa hamper serta barangan elektrik dari tingkat 2 pejabat kamiorang ke bilik V.I.P yang terletak di tingkat bawah.. Fuh~~ Aku, Kak Halen, Fatin, Niza dan suami si Hani ada jugak membantu.. Thankz all.. Hari ni sibuk di opiz ja pun.. Teda buat apa-apa melainkan carta, tagging hadiah dan blogging.. Lapar!! Adui~~

Jap lagi aku mau pegi makan.. Thankz kepada si Zack sebab belanja makan tadik.. Untuk hari ni dan semalam, itulah nasi yang masuk dalam perot aku.. Jap lagi rasanya mau makan lagik.. Sumpah, aku lapar.. Mau cari Mak Hayy dulu.. Ntah dia diamana ni.. Seharian sunyiii ja dia.. Sihat ka masih?? memudahan dia sihat lah.. Sebab semalam dia cakap balik awal.. Abis ja Mr Gorgez tuh, terus dia balik. Nda sihat katanya..

Yang pasti, malam ni aku kena jugak cari hadiah yang berharga RM 20.00 dan keatas untuk di jadikan changing gift esok sempena Majlis Hari Keluarga kami.. Huhuhu.. Miskinnya aku.. :((

>>My Name Is SAAT

No comments: