MOTiF?

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Hye Fellaz!!
Urghhhhhhhh~~~~~~ Hari yang sungguh membuatkan aku rasa makin lain dengan dia.. Yepzz.. Sejak aku tau dia dan dia ada hubungan, aku dah mula rasa something.. Banyak benda yang aku tau dan aku boleh rasa.. Tapi, aku diamkan saja.. Aku ndak mau cakap.. Aku tau kalau dia sedang bermain sorok-sorok dengan aku.. Sebahagian harta sorok dia aku sudah dapat tangkap.. Dan sebahagian lagi masih dalam pemerhatian aku..

Aku hanya perlukan senapang yang besar untuk menyerang dia.. Yepzz.. Senapang itu sudah ada.. Tapi, aku masih memerlukan peluru sokongan.. Dan aku berjaya melihat lagi bukti hari ini.. Kenyataan dia yang sungguh membuatkan hati aku bergetar.. Apa yang dia mau sebenarnya?? Apa motif dia??


Aku ndak tau apa sebenarnya yang dia mau buktikan.. Sampai ke tahap ini rasa tidak percaya dia dengan aku.. Apa aku sudah tidak cukup berterus terang kah dengan kau?? Apa lagi yang kau mahu dengan aku ni?? Adeii~~ Ko ingat, kuasa tuhan tu maha hebat.. Dan peribahasa melayu tu adalah peribahasa yang dicipta berdasarkan pengalaman orang dahulu... Sepandai-pandai tupai melompat, akhirnya jatuh ke tanah jua.. Ko tunggu lah.. Aku akan mencari tahu apa motif ko yang sebenar.. Ya!! Aku akan cari tahu,,

>>My Name Is SAAT

No comments: