TAK PERCAYE?

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Hye Fellaz!!
Hari ni blog dia dah activated balik.. Alasan, password luper.. Huhuhuhu.. Dan, sedikit kecewa bila sekali lagi rasa percaya itu jadi bahan bualan utama.. Owh.. Ndak percaya aku kena love bite?? ndak percaya aku mabuk mabukan??

Uhuhuhuhu~~ Tak per ah.. Tak percaya sudahh~~ For sure, aku teda video yang nak di tunjukkan pasal aku mabuk or that scene.. Tapi, sampai umah, bangon jer pagi tuh, aku sempat amik gambar love bite kat leheLLL aku.. Tak percaya sangat kan?? Okiezzzz... then.. Jap lagi akan di upload.. NEXT AFTER THIS ENTRY.. HP kan kat rumah.. Huhuhuhuhu..


Ntah macam mana lagi aku mau buat supaya rasa percaya pada seorang manusia ini wujud.. Aku malukan diri aku bukan sebab kamurang.. Or not even others.. Semuanya pasal diri aku yang tidak dapat menerima hakikat.. Hakikat yang aku sudah kena talak.. Aku sayang mak bapak aku.. Tapi aku sudah lupa bagaimana cara untuk sayang diri aku sendiri.. Aku pernah cakap.. Kalau aku takut dengan rasa kecewa.. Huh!! Dan aku merasai kekecewaan bukan sebab siapa-siapa.. Sebab diri aku yang ndak pandai bercinta.. Tapi terhegeh-hegeh mau bercinta.. Lupa?? Huhuhuhu.. Daripada aku terus malukan diorang dengan diri aku ni, ada baiknya kalau aku rosakkan diri aku supaya bley blah di dunia ni dengan lebih cepat.. Yeah.. Masa tu takkan lama.. Kejap ja lagi akan muncul.. 

Im sory mom.. Dad!! Anak kamu ni sungguh mengecewakan..

>>My Name Is SAAT

No comments: