X-FiLES

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Hye Fellaz!!
Exited sangat nak upload pic hari ni.. Hahahaha.. Ok.. Masuk ja bilik terus dengar HP aku melalak.. Owh.. Kawan aku sms.. Sorry ar kalau bab entry aku yang bertajuk "motif?" tu ko terase.. Aku ndak maksudkan ko pun.. Cuba baca balik statement aku dalam tuh.. Aku sentap dengan someone itu hari ni lepas baca kenyataan dia.. Ko rase2 lah.. Ada tak ko tulis sesuatu yang berkaitan aku hari ini?? Ade tak?? Sure takder kan?? Huhuhuhu.. Aku baru jer mo jadi kawan ko.. Tetibe lax aku punya blog ni buat ko rase tak selese.. Adoi~~ Adakah aku wajar "hide" lagi blog aku ni untuk tatapan ko??.. Ye ar.. Tak nak ar sebab blog ni nanti ko tak jadi wat keputusan nak kawan ngan aku sedangkan aku sangat berharap.. Sangat-sangat taw.. Nak jadik kawan ko.. Ehehehe

Alahai.. Lupa lax pasal gambaLL tuh.. Hurmmm...


.::Here You Are::.


Ni gambar awal pagi.. Lom mandi dan sure aku menggaru sepanjang malam.. Gatelzzz~~ Ni yang last.. Skung dah insap!! Huhuhuhu~~

>>My Name Is SAAT

No comments: