TERiMA KASiH

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Hye Fellaz!!
Ini adalah entry yang sangat teruja untuk aku tulis.. Hurmm.. Aku tujukan kepada seseorang yang pernah bertakhta di hati ni.. Skung pun dia masih ada di hati lagi.. Tapi, bayang-bayang dia jak.. Sebab dia sudah removekan diri dia dari sana.. Aku masih sayang dia seperti dulu.. Aku masih cinta dia macam dulu.. Tapi, aku ndak boleh bangun dan kembangkan sudah rasa cinta itu sekarang.. Sebab aku kini terlalu hina untuk mencintai orang sutulus dia..

Aku bersedia untuk menjadi kawan dia.. Tapi, aku ndak boleh janji aku akan jadi kawan yang baik untuk dia. Sebab dia pun dah tau aku macam maan berdasarkan pengalaman sepupu dia yang menjadi kawan baik aku.. Entah~~ baik kah?? hahaha.. Dan aku tidak mengharapkan apa-apa yang terbaik dari dia.. Just mau jadi kawan yang biasa-biasa supaya ndak lost contact.. Sebab aku sangat sayang hubungan yang pernah terjalin antara kami dulu.. Dan kali ni, aku kena berusaha..


Semalam, selapas call mamak, aku sms dia.. Masa tuh sudah nak prepare untuk tidor pun.. Aku ucap terima kasih sebab, walau tidak memberikan keputusan untuk menjadi kawan aku, sekurang-kurangnya dia telah mengubat rindu aku pada kekasih hati aku, HMAM.. Ntah.. Aura diorang sama mungkin kan.. Ihihihi.. Thankz arr.. Hope lepas nih, aku leh elak dari sakitkan hati ko dengan syarat, ko perlu jujur ja.. Cakap ja terus.. Lepaskan ja.. Kalau sembunyi2 memang ko ndakkan tau apa-apa.. Macam semalam..

Aku berhasrat untuk tinggalkan ko dari sms lebih awal.. Supaya, ko tidak terganggu dengan sms aku.. Supaya ko boleh lebih kasi tumpuan untuk Abg Beso.. Dan, berharap supaya ko boleh meluangkan lebih banyak masa dengan kawan-kawan ko yang lain.. Tapi, ko cakap, aku cuba untuk menjauh.. Uhuhuhu.. Bukan mau menjauh bha.. realitynya, aku belom mengantuk.. Tapi aku dah padam lampu dan sudah terkujur atas tilam pun.. Aku langsung teda niat mau menjauh dengan ko.. Kalau boleh aku mau sms terus dengan ko.. Kalau sms dengan ko, aku rasa aku sedang bersms dengan HMAM aku.. Tapi, aku mesti sedar diri.. Aku sendiri dan aku ndak mau kenyataan petang hari itu menyerang aku lagi.. Kenyataan aku sedang mempergunakan kamu.. Aku ndak mau itu..

Aku harap ko sudi kawan dengan aku. Aku akan cuba membalas semua sms yang kau kirim.. Tapi, aku ndak boleh janji untuk membalas tepat pada waktunya.. Aku akan hantar sms pada bila-bila masa aku mau pada ko, tapi aku akan hormati masa kerja dan masa rehat ko.. Dan, kau berhak untuk ignore sms aku.. Namanya pun kawan kan?? Biasa lah tu..

Aku berterima kasih sangat sebab sudah mengesahkan nombor Abg Beso dalam HP aku.. Bukan apa, sebelum ni aku ada sms dia beberapa kali, tapi mesti gagal di hantar oleh sistem.. Aku ingatkan dia tukar no.. Huhuhuhu.. Juga berterima kasih sebab aku dah dapat dengar suara dia.. Walaupun hati sedikit hancur mendengar suara bengis dan soalan yang seolah aku ni pesalah yang layak dihukum bunuh! Hurmm.. Apapun, aku sungguh berterima kasih :)

>>My Name Is SAAT

No comments: