SELAMAT TAHUN BAHARU 2012

Assalamualaikum dan Salam  1 Malaysia..

Hye Olz.. Hihihihi.. Lama gila aku meninggalkan dunia blog ini.. Padahal dunia blog ini yang paling aku sayang.. Uhukzz.. Ya ar.. Dari blog ni, aku diperkenalkan dengan dunia luar yang penuh pancaroba walaupun realitinya aku duduk di kampong yang serba kekurangan.. Thankz to Broadband!! Ehehe.. Hari ini aku bermula lagi dengan episod baharu.. ye ah.. Blog aku yang satu lagi tuh.. 'Sang Tinted' masih tetap bernyawa tapi aku letak dalam mood standby.. Ntah.. Aku rasa macam malas mau tulis di sana tuh.. Plus, kalau aku baca balik tulisan tuh, sure aku merasa sedih yang teramat.. Tu mungkin sebab gaya aku yang menulis menggunakan hati.. Asyik2 feeling2 kann :P

Hari ni dah 3 Januari 2012.. Tak terlewat untuk aku mengucapkan Selamat tahun Baharu.. Apa azam kamurang nih?? Ehehe.. Memudahan semua ke arah yag positif lah k.. Aku?? Uhukzz.. Ntah.. Aku rasa aku ndak berminat untuk mencipta azam yang wajib bertukar saban tahun.. Aku lagi suka membuat satu azam yang tiada tarikh luput.. Terpulang sama aku ar sama ada mo achive macam mana pun.. Mau letak tyme boundries ni pun penting jugak sebenarnya. Cuma kadang kadang rasa macam menyeksa diri sendiri plak.. Yang penting ada usaha.. Cepat atau lambat, benda yang di azamkan pasti akan diperoleh jua..


Hurmm.. Semalam aku call mamak. Dia sakit. Cian mamak ku. Berganti-ganti ja orang sakit kat umah aku skung.. Hurmm.. Memang dah musim kan.. Tak pe ar.. Memudahan mak cepat sembuh yaa ^___^.. Semalam rindu giller ngan famly.. Sebab ikan masin.. Yea.. ikan masin itu menggamit memori aku ngan famly aku lor.. Huhuhuhu.. tak ar nagis.. Aku kan gud boy.. Mana boleh nagis.. Dah tahun 2012 ni.. Kena lah jadi tabah sikit kan.. Hihihihi..

Hari ini, aku ada kasi on kejap FB aku.. Hurmm.. Nyata, sang Arjuna tak suka ngan tindakan aku tuh.. Aku pun ndak tau.. Kenapa aku kasi on balik tu FB. Mungkin sebab teruja tengok kawan aku punya FB yang sangat cute.. Ada tymeline kunun.. Boleh lah.. Tapi agak serabut gak ar.. Huhuhu.. Yesss.. Aku sudah mula selesa tanpa FB.. Kalau tengok tadi, starting 1 Oktober aku dah tak aktif dengan FB tuh.. Hurmm.. Im sory untuk Sang Arjuna.. tak sangke lax tindakan aku tu buat dia tak selesa...

Hurmm.. Cakap pasal tak selesa ni, sejak beberapa minggu yang lalu, aku rasa dah banyak benda yang aku buat menyebabkan hati Sang Arjuna aku tersentuh.. Macam ada yang tak kena ja dengan aku ni di hati dia.. Aku pun ndak tau lah.. Tapi, semalam aku dah cakap ke dia.. Aku ckap, kalau ada sesuatu yang dia tak selesa pasal aku, cakap je ar.. Jangan simpan.. Sebab kalau benda ni di simpan, dia takkan membawa apa-apa perubahan melainkan menyebabkan hati sakit.. Mucuk.. Kenapa erk?? U dah tak sayang i lagi erk?? I leh rase tau.. Walaupun bukan selalu rase hati i ni tepat, tai kali ni i betol betol rase something bad.. Dan i tak tahu sangat ape rase tuh.. Plis bagitau ke i kalau ade bende yang u tak suke.. U tau kan bagaimana i sayang u?? Hurmmmm... Ntah arr.. Kalau stakat i yang sayang u memang sah-sah tak de makne dear.. U kene jujur dengan diri u.. Kalau betol rasa cinta itu sudah mula menghilang.. I just want to hear it.. Say it.. Insya-Allah, i boleh terima.. As wat i texted u.. I tak nak bertepuk sebelah tangan, tak nak syok sendiri.. Apa lagi menyiksa u dengan memaksa u melayan i.. Plisss.. Im bagging u.. Cakap jer..


>> My Name Is SAAT

No comments: