ALASAN

Assalamualikum dan Salam 1 Malaysia..

Hye Fellaz..
Ndak tau macam mana mau mula nih.. Huhuhuhu.. Sory sangat sangat dengan dia.. AKu nda tau apa yang terjadi hari ini sehingga menyebabkan aku terasa macam ko badmood ja bersms dengan aku.. Kekadang aku keliru dengan arahan yang dikasi oleh diri aku.. Tapi yang pasti, semua arahan itu datang untuk menyelesaikan masalah..

Tapi, aku baru sedar kalau hari ini aku merupakan seorang pencipta alasan yang cukup hebat.. Aku ndak tau macam mana mo cakap.. Sebab aku sendiri pun ndak faham dengan keyataan itu.. Yang pasti, aku bukan sengaja memberikan alasan sesuka hati.. Aku bukan sedang mencipta alasan untuk lari menyelamatkan diri.. Aku cuma menyatakan reality.. Sesuatu yang betul-betul berlaku.. Dan sesuatu yang aku katakan itu dipanggil sebagai alasan..


Demi rasa sayang yang sungguh ikhlas dalam lubuk hati aku yang paling dalam.. Aku minta maaf dengan ko.. Dan aku akan cuba untuk tidak memberikan alasan lagi.. Hurmm.. Aku sayang ko pwendz ku.. Dan sekali lagi aku ulang.. Aku rasa resah kalau ko tiada dalam idup aku.. Dan hope keadaan berterus terang ko ni akan terus berlangsung sehingga semuanya nampak clear dan lebih ikhlas k.. 

Owh.. Satu lagik.. AKu sungguh ndak kisah kalau ko dan kazen ko nak berkawan dengan sesiapa pun.. Semua orang berhak untuk memilih kawan masing-masing.. Tak gitew??

>>My Name Is SAAT

No comments: