BUANG MASA

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Hye fellaz!!
Uhuk~~ Jam ini 6.51 petang aku masih lagi ada di opiz nih.. Tetiba tadi rasa malas lak nak balik. Jadi aku karoks sensorang depan komputer memandangkan bos aku pun teda jua.. Kengkawan semua lewat masuk opiz.. Dekat jam 5 baru semua muncul.. Huhuhuhu.. Aku ditemani Korn.. Kami dua jak tuh berkaroks sesambil aku menyusun lagu untuk Automasi 12-6 untuk bulan mac.. Bermula 16 sampai habis bulan mac tuh aku punya tugas.. Baru sebijik siap.. Uhuhuhu~~

Hari ini aku dapat 5 misscall dari seseorang.. Bukan sengaja tak mo angkat phone.. Masa tuh aku away.. Hurmm.. Stop!! No Alasan.. Biar cerita tu simpan dalam buku jak k.. Untuk bacaan aku di masa tua kelak.. Banyak gak lagu yang aku ngan Korn karoks.. Kami dua ndak kisah ni.. Feeling terlebey dan vokal kelaut.. Kekadang pecah gak ketawa aku ngan dia tuh.. bingai tol~~ Hahaha..


Aku perasan hari ini semua orang pun sibuk. Ndak tau apa yang buatkan diorang sibuk.. Aku? Macam sangat free.. Tapi, hari ni banyak buang masa gak di Toilet.. Uhuhuhu.. Tetiba lax kan.. Dah namanya rezeki.. Mau buat macam mana.. Terima dengan redho.. 

Satu suasana yang sungguh suram mengunjungi aku hari ni.. Selalunya suram jugak pun.. Cuma hari ni rasanya macam berat sikit.. Lain macaaaaammmm jak.. Uhuhuhu~~ Dah ngaku salah dah pun.. Dah say sory dah pun.. As usual, kebosanan itu muncul kembali.. Tak boleh nak halang gak.. Nama nya juga rezeki tuh.. Huhuhu~~ Pengajaran dan pelajaran yang sentiasa di update dalam kotak memori setiap hari..

Kekadang aku suka gak berjalan di bawah renyai hujan.. Supaya derasnya air hujan dan gempitanya teriakan dapat disembunyikan oleh lebat dan riuhnya hujan.. Jom main hujan!! Yeahhhh~~~ Hihihihi.. Wheres to go? Laot? Bukit? or just go home?

>>My Name Is SAAT

No comments: