TATAP!

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Hye Fellaz!!
Semoga semuanya sihat saja hari ini yaa... Alhamdulillah.. kenyang sungguh.. Rasanya bee hon goreng dalam perot ni masih lagi penuh. Sebab sudah mengayas tadik tyme mesyuarat.. Ihihihihi... Habis ja berkonti dengan si Niza, kami terus naik ke tingkat 3 Bilik Mesyuarat Utama.. 


Mesyuarat abis jam 12 tenaghari macam tuh.. Kengkawan yang lain semua dah kelual.. Berurut badan kunun.. Aku?? Aiyarkk~~ Geli siott.. Ndak mau eh.. Huhuhuhu.. Lagipun dompet tidak mengizinkan.. Huhuhu~~ Sekarang sudah jam 1.15 tengahari.. Memandangkan hari ini aku kerja pagi.. Jadi, aku boleh balik awal lagi.. Hari ni mau balik rumah dan kasi abis baca tu Novel.. Memandangkan teda apa yang mau di buat di rumah kan.. Huhuuhu~~ 

Next week aku dah ada kawan dekat rumah tu.. Hope aku bulih buat sesuatu untuk merawat kesunyian hati sendiri.. Huhuhuhu~~ Perjalanan masih jauh bah.. Dan aku akan tetap dengan keadaan ini.. Sampai umur berapa pun, hati ini akan tetap begini.. Yaa... Senyum bah!!~~

>>My Name Is SAAT

No comments: